About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, October 12, 2012

Pssstt... Lagi Sambungan Cerita Sulit SX Pemimpin PR.


Sebentar tadi aku dapat SMS dari kawan. Katanya blogger MiloSuam hentam blog aku kerana cubaan untuk dedahkan video SX pemimpin PR Perak tidak lama lagi. Apapun tahniah buat MiloSuam kerana sudi jenguk blog murahan aku.

Kemahiran yang ada pada blogger miloSuam memang aku tabik spring. Dia dapat cari sumber asal gambar sensor yang aku tampal dalam blog untuk tatapan awal sebelum video yang sebenar akan disebarkan tidak lama lagi.

Kadang-kadang aku fikir, kalau cubaan aku untuk sebarkan video sx pemimpin PR ini blogger miloSuam dapat cari dengan pantas untuk nafikanya, kenapa tidak dalam kes Video Anwar dengan chinadoll? Mereka kata video Anwar palsu, tetapi dalam masa yang sama mereka gagal untuk buktikan kepalsuan itu.

Dalam tulisan aku sebelum ini, aku belum menyebut nama pemimpin PR Perak itu, tetapi mereka sudah mula melompat. Kenapa? Ada yang makan cili dan terasa pedas ker? Sabar... Apa miloSuam ingat dalam PAS tu semuanya alim ker?..

12 April 1995, Anwar Ibrahim sanjungan miloSuam sendiri pernah buktikan yang Mat Sabu (Timbalan Presiden PAS) itu sendiri pernah khalwat dengan normah. Anwar sendiri yang cakap, bukan Najib ok! Kalau Timbalan pun dah gila seks, inikan pemimpin biasa di Hilir Perak.

Hak pasti bangkit, Bathil pasti tumbang... Tunggu untuk entri seterusnya tentang pemimpin PR Perak gila seks...

6 comments:

Anonymous said...

Mat Sabu VS Normah
Anwar VS Cinadoll

2x5 5x2

Anonymous said...

Ntah2 blogger milosuam pun mangsa Anwar.. Hahaha..

Anonymous said...

PR terlalu sinonim dengan seksualiti bebas. Dari PAS sampailah DAP. Melihat keadaan seks bebas yg diminati pemimpin PAS dan Keadilan yg berbangsa Melayu, maka agenda kristian dalam DAP dan keadilan menjadi lebih mudah.

Kristian menjadikan habuan seks untuk menjahanamkan orang Melayu. Dasar keterbukaan dan kebebasan hak asasi yg cuba dibawa oleh kristian DAP dan PKR tidak lagi punyai halangan yang begitu besar kecuali bila melayu bersatu.

Anwar yg juga penggemar kepada seks bebas, dijadikan medium utama untuk gabungkan Islam PAS dan Kristian DAP. Sebb itu PAS begitu akur dengan kehendak kristian DAP.

Himpunan BErSIH umpanya, agenda utama yg dibawa secara tersembunyi adalah seksualiti bebas. lGBT cuba mereka perjuangkan.

Maka dgn mengangkan Mat Sabu kaki seks dlm kepimpinan tertinggi PAS dan menyahkan Ustaz Nasharuddin memudahkan urusan kristian menyebarkanluas kebebasan seks di Malaysia.

Tolak PAS dan PKR demi akidah anak kita..

Anonymous said...

haisshhhh.. dah xde modal lain ker..

Anonymous said...

hehe...dh kantoi ckp saje je printscreen video len...tp masa post entri xde plk tulis gmbar hiasan ke apa...hehe...jgn2 aku pon dh fitnah org kot..jgn la hndaknye

Anonymous said...

kantoi bodoh la ko ni (memang bodoh pon).. nak buat cite lain plak..