About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, October 12, 2012

Usaha Ustaz Nasha Perjuangkan Islam Dapat Penentangan Mahasiswa Pro PR.


Msiakini.com hari ini melaporkan sebuah persatuan Mahasiswa Pro Pembangkang mendesak agar kepimpinan tertinggi PAS menggantung keahlian Ustaz Nasharuddin yang sejak akhir-akhir ini lebih banyak bersama kepimpinan UMNO. 

Menurut Msiakini.com, kumpulan mahasiswa tersebut merasakan usaha yang dilakukan oleh Ustaz Nasha hanya memalukan agama Islam itu sendiri. Kumpulan mahasiswa yang mendakwa mereka persatuan muslim dengan menggantung keahlian Ustaz Nasha jalan terbaik untuk selesaikan masalah yang dihadapi PAS.

Hebat juga mahasiswa hari ini. Mereka mula campurtangan dalam urusan kepartian. Selama ini mahasiswa yang menentang kerajaan BN menolak campurtangan parti politik dalam urusan pilihanraya kampus, tetapi hari ini mahasiswa pula campurtangan dalam urusan PRU.

Mungkin dengan laporan ini kumpulan kristian DAP tergelak besar. DAP tidak perlu memyerang Ustaz Nasha yang mendakwa ada upacara meraikan kemenangan DAP kristian sewaktu PRN Sarawak kerana DAP yakin orang Islam sendiri akan lawan Ustaz Nasha.

Aku menyarankan agar UMNO terus melindungi Ustaz Nasha dari terus diserang kiri dan kanan. Aku yakin Ustaz Nasha seorang yang berprinsip dalam perjuangan. Agama dan Bangsa pasti menjadi keutamaan Ustaz Nasha tanpa melihat ideologi politik.

Semoga Allah terus melahirkan individu seperti Ustaz Nasha yang sentiasa berkata benar walaupun ianya pahit bagi parti. 

No comments: