About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, October 16, 2012

Nizar Jamaluddin Masih Meroyan Kononya Beliau MB Perak.. Ini Bukti Jelas!!

Lagak Nizar Jamaluddin di Perak bagaikan hero tamil. Mungkin dia masih belum bangun dari mimpi ngeri. 11 bulan nikmat di atas kerusi empuk sebagai MB belum tersedar. Biarpun 11 bulan itu Nizar hanya balaci kepada DAP, tetapi dia angkuh bagaikan raja yang amri.

Awal diangkat sebagai MB, Nizar dengan riaknya berkata, itu adalah takdir Allah mengangkat beliau jadi MB Perak. Selepas 11 bulan, jawatan MB perlu diserahkan kapada Zambry Kadir kerana 3 orang wakil rakyat Bebas menyokong BN. Waktu itu Nizar kata, UMNO/BN rampas kerajaan.

Bila dia jadi MB, dia kata takdir Allah.. Tapi bila Zambry jadi MB dia kata itu salah. Nizar pernah ker jumpa ayat al-Quran yang ada menyebut "Allah akan angkat kerajaan yang dikehendakiNya, Allah juga akan jatuhkan kerajaan yang dikehendakiNya".


Selepas bertahun Zambry jadi MB Perak, Nizar masih rasa dialah MB Perak yang sah. Lihat sahaja di akaun twitter milik beliau yang masih guna @mbnizar. Dasar tidak sedar diri. Patutlah lagak di kawasan macam seorang MB. Rupanya meroyan nak mampos si Nizar ni.

Selepas sepenggal jadi MP Bukit Gantang dan ADUN Pasir Panjang, apa kebajikan yang Nizar lakukan pada pengundi beliau? Kerja Nizar, turun kawasan angkat tangan pada pengundi. Dia ingat dengan angkat tangan boleh isi perut pengundi ker?

Kepada orang Perak, jadikanlah sejarah 11 bulan itu sebagai pengajaran yang berguna. 11 bulan DAP Kristian memerintah Perak bukanya Nizar Jamaluddin. Nizar hanyalah boneka pada waktu itu, kalau tidak manakan geran tanah 999 tahun boleh diberi kepada cina.


1 comment:

Anonymous said...

Nizar kartun. Kalau bukan sbb undang2 tubuh negeri Perak yg mewajibkan MB mesti orang Melayu, jangan harap Nizar Kartun boleh jadi MB.