About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, October 15, 2012

Kejam. MB Perak, Zambry Kadir Disimbah Cat Merah.


Politik Malaysia makin panas dan semakin ekstrim. Jentera PRU PR bertindak bagaikan seorang along yang mahu menuntut hutang dari penghutang. Ini yang berlaku di Manjong Perak. Billboard serta banner yang mempunyai gambar Menteri Besar Perak telah disimbah cat merah oleh individu yang tidak dikenalpasti.

Betulkah ini semua berpunca daripada surat salahgunakuasa Nizar ADUN PAS Pasir Panjang didedahkan oleh salah satu blog pro BN. Berikutan surat itu, Zambry minta SPRM buat siasatan ke atas Nizar mantan MB Perak. Selang 3 hari, billboard dan banner tersebut telah disimbah cat.


Jelas... PR di Perak mula goyang apabila Nizar didapati salahguna kuasa waktu jadi MB Perak selama 11 bulan. Hanya satu yang berjaya didedahkan, yang senyap kita pun tatau. Licik cara mu Nizar, tapi pandai-pandai kau melompat pasti jatuh ke tanah jua.

Simbahlah cat merah atau hijau sekalipun, rakyat pandai menilai siapa yang benar siapa yang salah. BN terbukti menjamin kebajikan rakyat dan PR hanya jaga kroni untuk bagi projek.


3 comments:

shahrulDanielyna said...

Klau org2 pr kene cat merah,asid,pecah cermin keta tuh da biasa..kecoh beno org bn neh.menda2 bodoh ni kan sinonim dgn org2 bn.haha..

Anonymous said...

Memang sialan juak PR. Kalau nak lawan, lawan cara jantan. Knp baling batu sorok tangan.

Anonymous said...

Hidup PR