About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, October 10, 2012

Dedah Ekslusif!! Sah UMNO Akan Tumbang!! Konsert Menyeru Syaitan Iblis Bakal Berlaku Di Malaysia.


PRU13 bakal menjelma tidak lama lagi. Masing-masing parti akan guna kaedah terbaik untuk memancing undi rakyat. Pada 13 Oktober nanti, pembangkang bakal menganjurkan konsert bagi memancing undi orang muda terutamanya.

Mereka namakan konsert tersebut adalah konsert BERSIH 2.0 yang akan dijalankan di Stadium Kelana Jaya, Selangor. Memang hebat perancangan Pakatan Pembangkang menjelang PRU13. Walaupun konsert tersebut seolah menyeru syaitan iblis, namun EXCO Agama Islam Selangor seolah membiarkan sahaja perkara ini berlaku.

Kumpulan The Garrison antara artis underground yang akan turut menghiburkan anak muda yang bakal hadir pada 13 Oktober nanti. Siapa The Garisson? 


Gua sempat mencari erti The Garisson dalam lama internet. Amat sedih selaku orang Islam, kumpulan ini ada tercatat dalam satu laman blog yang seperti gambar di atas. Pemilik blog ini sangat menggemari The Garisson. Blog tersebut menggunakan nama Devil Or Die dan menggunakan gambar syaitan iblis.


The Garrison ini dikatakan membawa satu fahaman subversiv. Mereka bakal membawa lagu yang berunsur keras dan juga ke arah pemujaan. Apakah konsert BERSIH 2.0 ini adalah untuk mengajak anak Islam yang bakal turut serta ke arah kesesatan? Hebat dan licik mainan Ambiga dan rakan Kristian beliau yang lain.

Mungkin kita tidak boleh salahkan pihak penganjur yang kebanyakkan beragama Kristian kerana mereka akan cuba menyesatkan anak Melayu yang bakal hadir. Tetapi yang kita sedih selaku MB Selangor yang juga orang Melayu tidak pernah untuk halang perkara ini berlaku.

Inilah cara Pakatan Pembangkang menarik pengundi untuk PRU13. Mereka tidak lagi peduli soal akidah orang Islam asalkan undi akan memihak kepada mereka. So... Apa UMNO buat untuk PRU13?

UMNO menyambut baik kemasukkan ulama muda dalam UMNO
Setelah UMNO bertukar kepimpinan dari Tun Abdullah kepada Datuk Najib, pelbagai transformasi telah dilakukan oleh beliau. Transformasi politik yang dilakukan oleh Najib telah menarik golongan ilmuan untuk turut serta dalam UMNO. 

Semalam kita boleh lihat bagaimana UMNO membuka ruang seluasnya kepada Ustaz Nasha (Mantan Timb.  Presiden PAS) untuk membentangkan kertas kerja Dakwah Islam di PWTC sambil disaksikan oleh TPM. 

Bersamalah kita fikir wahai anak muda yang masih sayangkan agama Allah. Siapa sebenarnya yang memperjuangkan agama Allah dan siapa yang cuba merosakkan Islam di Malaysia.

Sila sebarkan artikel ini.





13 comments:

Anonymous said...

Apa nak kesah. Dah bapak Anwar pun sujud yahudi. Memang la konsert pun ala yahudi. Yang hadir nnt sah la penyokong yahudi yang banyak bunuh islam palestin.

Anonymous said...

Yg sedih lagi memalukn ialah PAS...utk menjaga sgl perbuatan mungkar itu ialah Unit AMAL PAS..dari parking, mnjaga keselamatan(?) hinggala kpd tugasan terakhir konsert iaitu mengutip sampah....

PAS PAS..smp bila la nak biarkn diri di ANJENGKAN oleh sekutu anda...unit amal PAS biarla di tukar kpd UNIT ANAL PAS ...lg sesuai...

Anonymous said...

Yang bodoh Melayu Islam. yg cerdik Ambiga and the gang. Islam disesatkan dengan hiburan kononya perjuangkan kebebasan. Bahlul PASik

Anonymous said...

Sampai bila penulis blog di Malaysia harus tulis membuta tuli dan tanpa akal

Anonymous said...

ko dah penah dengar lagu the garisson ke???mana satu lagu yg puja saitan??

hakim said...

the garrison band yang memuja?kah kah kah..okey la tu daripada tak tau najis mughalazzah tu apa..kah kah kah

http://www.youtube.com/watch?v=EdXXGEd9qF0

Jilat Sedap said...

KALAU KITA BERIKAN ILMU MEMBACA, KOMPUTER, INTERNET DAN MASA LAPANG KEPADA SI BODOH, INILAH HASILNYA.

Anonymous said...

HA HA HA HA HA... NI COPY PASTE DARI MANA NI ? ANDA TERLALU COPY PASTE LAA TOKGURU. HAHAHAHAHA. TOK GURU, SORIII ANDA TERLALU BANGANG LAA UNTUK MENULIS BLOG.. HAHAHAHA ...

Anonymous said...

Blog ni macam penuh fitnah and berita takde asas je... tegak ke islam kalau macam ni? Dapat pahala ke buat macam ni? Kalau 1 juta orang baca dan percaya fitnah anda, macam mana nak kira yek... bukan Islam ajak kira berfikir ke? bukan menunding... belah mana pun kita, Islam didulukan, tapi kalau pegangan je Islam, gerak laku tak berasaskan Islam, sayang lah, sia-sia nanti perjuangannya... marilah kita refleks balik kelakuan kita, demi menegakkan agama dan bangsa.

Anonymous said...

pergi mampus kau dgn agama,parti politik & tuhan kau..terima kasih setan & iblis..kalau tk takdala manusia rasa semua kebodohan kt dunia ni..

Anonymous said...

Sedih la baca blog kau ni. nampak sangat otak penulis ni penuh dengan jisim kebodohan je. dan orang-orang yang menyokong artikel kau ni lagi melampau bodohnya. kalau nak menulis tu pastikan fakta kau betul, ni pakai main hentam keromo. ibarat kau ambik taik lumur kat muka kau sendiri.

Hj Ausrotten said...

Tok Guru,

Dari kerendahan pemikiran macam ni, saya syorkan Tok Guru lebihkan makan kismis doa.

Amin.

Anonymous said...

Terserlah sungguh kependekan akal pengendali blog ni..