About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, October 10, 2012

Pendedahan Ekslusif!! Tony Pua Dalam Bahaya..


SUARAM lebih mudah dipanggil Suara Anak Haram kerana NGO ini banyak memperjuangkan perkara-perkara yang menyalahi undang-undang Malaysia. Suara Anak Haram ini jugalah yang menjadi satu badan untuk berada di belakang pembangkang bagi menyokong perkara-perkara karut seumpama LGBT, Rusuhan BERSIH dan Kebebasan beragama.

Hari ini SUARAM dikecam hebat oleh rakyat Malaysia kerana didapati memperolehi dana asing iaitu Yahudi untuk tujuan mereka campur tangan dalam urusan politik Malaysia. SUARAM yang kebanyakkn ahlinya pemimpin pembangkang menggunakan dana tersebut untuk melawan kerajaan.

Apapun mereka ini cuba nafikan mendapat dana dari Yahudi. Kata mereka ini semua adalah fitnah UMNO. Semua yang silap mereka. pasti UMNO akan dipersalahkan. Anwar tibai Saiful UMNO salah,  Anwar main pelacur UMNO salah, tayar kereta mereka pancit pun mungkin UMNO disalahkan.

Pakatan nafi kenal Soros
Semalam melalui Malaysiakini.com, Tony Pua wakil pemimpin pembangkang menafikan yang mereka kenal Soros iaitu individu bangsa Yahudi merupakan penyangak mata wang dunia. George Soros didapati menyalurkan banyak wang kepada SUARAM untuk tujuan gerakan SUARAM menumbangkan kerajaan Malaysia.

Tony Pua berkata "kami tidak ada hubungan apa-apa dengan George Soros. Kami tidak kenal George Soros," Kata Tony Pua kepada malaysiakini.com. Persoalanya, siapa kami yang Tony Pua maksudkan?

Tian Chua bersama George Soros
Siapa Tian Chua? Bukankah beliau juga pemimpin pakatan pembangkang yang begitu rapat dengan Anwar Ibrahim. Apa yang Tian Chua lakukan bersama George Soros Yahudi dalam gambar di atas. Tony Pua cuba berbohong kepada rakyat Malaysia

Dunia hari ini bukan menulis atas papan batu untuk makluman Tian Chua. 20 tahun dahulu mungkin pembangkang boleh menipu rakyat Malaysia tetapi tidak hari ini. 

Malaysia menjadi ancaman Yahudi selepas Mesir. Negara Islam Malaysia bakal dijadikan mangsa seterusnya oleh bangsa Yahudi untuk ditumbangkan. George Soros adalah tools kepada Yahudi dan Anwar sebagai medium untuk menghancurkan bumi Islam di Malaysia.

Tony Pua dalam bahaya sebab kutuk Tun Mahathir sebagai nyanyuk. Untuk pengetahuan Tony Pua, anak muda berumur sekitar 20 hingga 25 tahun membesar di zaman Tun M. Mereka ini sangat menghargai jasa Tun M. Jangan sesekali kutuk negarawan yang banyak membantu bangsa Melayu terutamanya.

No comments: