About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, August 2, 2012

Barisan Nasional Perak Boneka Bernyawa? PRU13 BN Perak Akan Menang 2 Kerusi Parlimen Sahaja?


Hebat perang psychology yang dimainkan oleh media pembangkang Perak sekarang. Analisis PRU13 sampah mula dikeluarkan oleh mereka melalui laman portal mediaperak menyatakan PR akan menang 22 kerusi Parlimen dari 24 yang akan dipertandingkan.

Analisis ini boleh dianggap sebagai analisis syok sendiri atau hanya untuk psycho orang BN kononya mereka semakin kukuh di negeri Perak.

Inilah perang psycology yang kita panggil. Masing-masing parti ingin menunjukkan kekuatan parti masing-masing menjelang PRU 13 yang akan datang tidak lama lagi.

Hahaha. Kenapa gelak? Gua terfikir, apakah juak PR ini ingat rakyat Perak hanya batang besi yang mereka boleh lenturkan sesuka hati? Apakah dengan masalah moral Anwar Ibrahim peliwat, masalah PR yang sedang hangat berebut kerusi DUN dan Parlimen di Perak, masalah cina yang cuba menindas Melayu menjadikan sokongan pengundi kepada mereka semakin meningkat.

Jika itulah faktor utama pengundi beralih kepada mereka, beerti orang Perak memang tidak berakal untuk memilih pemimpin.

Tanyalah pada sesiapa sahaja di Perak terutama di DUN Pasir Panjang dan Parlimen Bukit Gantang, adakah mereka kenal dengan individu bernama Nizar Jamaluddin? Pasti mereka akan jawab, itulah YB sambilan.

Apa yang dimaksudkan dengan sambilan? Nizar hanya menjaga rakyat di kawasan beliau waktu dan ketika beliau mahu. Beliau bukanya YB yang tetap dan sentiasa menjaga kebajikan rakyat.

Kerap kali pengundi ingin bertemu beliau di Pejabat Parlimen atau Pusat Khidmat ADUN, Nizar amat sukar untuk ditemui. Banyak alasan yang diberikan oleh kakitangan yang bertugas dengan beliau. Tetapi bila hampir dengan PRU, Nizar akan turun untuk bersalam.

Rakyat tidak kenyang perut dengan hanya bersalam dan lambai tangan untuk pengetahuan Nizar.

BR1M, KR1M, SL1M, bonus aidilfitri, harga petrol semakin turun, Menu Rakyat 1Malaysia, dan pelbagai usaha lagi yang telah dilaksanakan oleh BN hari ini telah menyedarkan seluruh rakyat Malaysia termasuk Perak bahawa kerajaan yang sedia ada lebih menjaga kebajikan rakyat.

Rakyat Perak tidak sanggup berhadapan dengan masalah air kotor, pemimpin yang homoseksual, kerajaan yang rasist, jika bertuankan kepada Pakatan Rakyat suatu hari nanti.

Kesimpulanya, analisis kononya PR menang 22 kerusi parlimen di Perak adalah sampah!!

5 comments:

Anonymous said...

Bullshit analisis by PR. Go to hell.

Anonymous said...

Kalau rakyat Perak memilih PR lagi nampaknya mereka nak cari bala...

Anonymous said...

Hahaha. Meroyan dah PR ni. Kenapa x buat analsis utk 222 parlimen terus? PR menang semua kerusi 222 tu. lagi mantap!!!

Anonymous said...

Ini entri dari Media Perak hampeh, media ini yang ada lebih 60 staf tapi beritanya semua dicopy & paste sahaja

Anonymous said...

Labun jer media perok nil.