About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, July 24, 2012

Panas!! @abby_abadi112 Kena Tanya Soalan Maut Oleh Rakan Online!!


Abby Abadi gagal untuk respon soalan yang ditanya oleh peminat beliau melaui laman twitter. Soalan yang begitu mudah Abby gagal memberi jawapan. Dimana kehebatan Abby sebenarnya hingga PAS menjadikan beliau sebagai penceramah agama terulung abad ini menjelang PRU13?

Peminat Abby bertanyakan kepada Abby apakah hukumnya mencukurkan bulu kening. Pastinya Abby akan terkedu. Kalau jawab haram, dia pun cukur kening, dijawab halal, pastinya orang akan cakap dia sesat. Adalah lebih baik berdiam diri. Terkena batang hidung Abby Abadi.

31 comments:

Anonymous said...

Tunggu nik aziz keluarkan fatwa... allah dah maafkan abby..

Anonymous said...

Kekekeke.. Sapa yg tny tu? Jahat betul. Kesian abby. Mana kitab dia nak bukak cari dalil.. Halal bagi ahli PAS cukur bulu kening!! Puiiiee!!!!

Anonymous said...

Tu la abby. Buruk org lain jer kau nampak. Buruk kt badan sendiri pejam mata. Bertaubat la abby.

Anonymous said...

Blog ni blog bodoh. Kaki fitnah. Sebarkan aib orang. Bulan puasa pun nak tabur fitnah. Sial la kamu tok guru86.

Cik Cammy Lia said...

kan dia baru je berubah.korunk ingat tumbuh bulu kening arini cukur esok terus tumbuh ke? tlg lah..matang ckit boleh?

Anonymous said...

Eleh.. Alasan org bodoh jer...

Anonymous said...

Kerana dia baru berubahlah kena belajar dulu penuhkan ilmu didada. Kalau rasa diri dah pandai, baru boleh gi ceramah. Ni baru berubah dah melebih-lebih pulak.

Anonymous said...

Hahahaha.. Setuju dgn anon 957

tompukili said...

kantoi

fatihaniey rozali said...

Xabis2 xmatang langsung!!!

Anonymous said...

nmpk sgt ada anonymous nie kaki ampu jubo BN,hahaha..

Anonymous said...

yelaaaaaa....mmg kalau org bertaubat tu,bulu kening dia terus naik melebat ye dak??fikir positif laa...tu mgkn dia cabut mse gelap dulu..xyah bising pasal org yg baru dapat hidayah ni..korg tgk 'ustazah'2 dalam malaysia ni..kening cantik terurus,makeup tebal bergantang..ape kejadah tu pamerkan perhiasan kat lelaki??? failed!!

Anonymous said...

yelaaaaaa....mmg kalau org bertaubat tu,bulu kening dia terus naik melebat ye dak??fikir positif laa...tu mgkn dia cabut mse gelap dulu..xyah bising pasal org yg baru dapat hidayah ni..korg tgk 'ustazah'2 dalam malaysia ni..kening cantik terurus,makeup tebal bergantang..ape kejadah tu pamerkan perhiasan kat lelaki??? failed!!

Anonymous said...

Hambek ko abby!!

Anonymous said...

hoi lembu... kalau betul ini benda lama apasal time tu abby xjawab???? Apasal???? Kalau betul dia xsalah, Apasal xjwb mcm korang yg baruah pas ni semua jawab?? korang pny ckp mcm PAS je mulia kan bebal??

Anonymous said...

Astaghfirullah....bulan pose bleh melalak bkn2 komen...yg pasti hanya Allah yg tau dn tentukn abby ni mcm mana skrang...

Anonymous said...

Dia dah penah jawab le ngoks.. Berapa banyak kali dia nak jawab.. Korang yg bebal, nak kata orang lain.. Bebal lagi jahil

Anonymous said...

Apa yg dia jawab? Nik aziz dah ampunkan dia?

Anonymous said...

tok guru kata takpe.. janji sedap mata tok guru memandang.. kehkehkeh..

TOKGURU86 said...

Tokguru mana wes?

ikhwan said...

Dia nk berubah berubah lah tpi yg tak kena cara dia yg mngutuk mnghentam orang sesedap rasa ja..dia baru kenal dosa pahala halal haram..ilmu dia pun mcm setitis air dilautan..betapa berdosanya ilmuan agama dlm PAS sbab biarkan Abby jadi riak tak tntu hala...

TOKGURU86 said...

Betul kata ikhwan..

Anonymous said...

Cukur bulu kening. Sama seperti mengubah ciptaan Tuhan.

Anonymous said...

Dia baru berubah semalam ke yg bulu kening x sempat nk tumbuh tu... Xkan bulu kening nk tumbuh balik sampai 6 bln kot.... Huhu

j3bat said...

Berbulu ajer penyokong Pas! Sabar.

Sabar, Jangan marah ni bulan puasa.

Jaga Amarah seperti hadis yang dibacakan oleh UFB masa berdebat hari tu dengan Pemuda PAS (yang maklumatnya perbahasannya diupdatekan oleh Karpal Singh), Orang yang kuat itu adalah orang yang dapat menahan kemarahannya. ...

Anonymous said...

Oo.. Kalo Abby yg asalnya artis berubh jadi baik, korang bising2 duk menyalak kt sini lak.. Die kan baru berubah..mmgla kening tu xtumbuh lg..pe ni tokguru86 pasal pertumbuhan kening pun jahil ke,? Adoila jgn samakan ngn bulu janggut k. Habis nape ko xpi tanya 'ustazah' Masyitah yg dulunye kening tebal,mekap xde..bibir pun ala2 nampak je..tp sakarg? Kening halus..mekap berlebih..dh xpkai handsock..bibir merah menyala...adoila.. Aku pesan kt ko tokguru86, xpyh nk bodohkan diri kt blog seniri.. Malu kt lembu la.. Kakakkaka...

Anonymous said...

Selumber je panggil org lembu.dia pun tak betul ada hati nak komen2 org.

Anonymous said...

abby tak nampak tokak di kaki sendiri

Anonymous said...

ko ni betina bodoh..yg slh ttp slh...apakah kau terlalu bangang smpai nk membela prkara yg nyata slh....bodoh!!!!

Anonymous said...

dan kamu pnjilat jubo nik aziz???? bodoh...!!!!!

Anonymous said...

wahai si bebal...kamu trlalu bngang utk membela bnda ni....kau lahir trus jd bebal????