About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, June 13, 2012

Gila!!! Kentut Kena Bayar RM0.50. Ini Salah UMNO?







Sekarang ini apa sahaja perkhidmatan yang disediakan pasti akan berbayar. Kentut di dalam tandas awam pun kena bayar RM0.50. Duit ini bertujuan untuk penyelenggaraan tandas awam tersebut supaya sentiasa dalam keadaan baik dan memberi keselesaan kepada pengguna.


Anwar Ibrahim sibuk duk canang nak tuntut pendidikan percuma di IPTA. Mana duit kamu nak cari untuk selenggara sejumlah IPTA yang ada sekarang? Setahun dua mungkin mampu bertahan. Kalau 10 hingga 20 tahun, nak bayar pakai bulu peliaq Anwar Ibrahim ker?

Bayaran Parking di Kelantan
PAS pun satu hal. Kalut duk sokong Anwar Ibrahim dalam isu PTPTN. Kalau boleh bagi pihak PAS, semuanya nak percuma. Tetapi di Kelantan sendiri nak parking kereta 15 minit singgah beli rokok pun kena bayar parking. Kenapa parking di Kelantan tidak bagi percuma jer? Pasti PAS akan jawab, duit parking yang pengguna bayar inilah untuk dibayar gaji kepada pekerja majlis bandaran dan sebagainya. Dah tu, mana duit nak bayar pensyarah, kakitangan, tukang kebun dan sebagainya kalau bukan dari yuran belajar? Hampeh la PAS.

4 comments:

Anonymous said...

Pakatan Pembangkang ni cakap jer bedegar2. Tapi hampes!!!

Anonymous said...

Nak kentut pun kena byr mmg melampau dah ni. He..he..

Anonymous said...

hahaha.. Kentut atas muka Mat Sabu FOC

Anonymous said...

hahahahhahha lawak giler lah..kalau dah masuk tandas tue buatlah semua sekali xkan org yg jaga tandas tue nak tgk dan dengar kot hahahhahaha