About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, May 6, 2012

UMNO!! Hentikan Segera Menyerang Azmin Ali Terus Menerus. Kenapa?

Pilih Satu Antara Dua Minnn..

Nampaknya agenda Khalid Ibrahim dan beberapa orang kuat PKR semakin berjaya apabila Azmin Ali terus diserang oleh media Pro BN. Agenda Khalid Ibrahim untuk mematikan karier politik Azmin Ali semakin hampir berjaya. Apapun gua malas nak masuk campur sebab gua tidak ada untung dalam permasalahan mereka ini.

Gua juga seoarang Islam. Gua menyokong penuh perjuangan UMNO dalam memartabatkan Agama, Bangsa dan Tanahair. Buat orang UMNO yang sudi baca blog gua ini... Apa kata kalau kita berhenti seketika untuk menyerang Azmin Ali. Gua kalau boleh nak mengajak anda semua supaya terus berdoa agar diri kita terus dilindungi oleh Allah SWT. Apa kata, kita juga berdoa kepada Allah agar si Azmin Ali ini dibukakan pintu hati beliau untuk balik ke pangkal jalan. Daripada kita terus menyerang peribadi beliau, alangkah baiknya jika kita sesama muslim ini berdoa untuk kebaikan Azmin Ali. Kalau boleh kita tidak mahu hubungan Azmin Ali dengan ibu beliau terputus berterusan.. 

Buat Azmin Ali.. Pilihlah satu diantara dua.. Samada Anwar Ibrahim atau ibu yang melahirkan anda. Selamat hari ibu buat ibu-ibu diluar sana. Gua sayang ibu gua. I Love U Mom..

1 comment:

C L J said...

Gua setuju kerana luka ditanggong Azmin sudah cukup parah. Berilah sedikit ruang untuk dia merangkak dan bangun supaya lawannya si Gagap tu tidak menjadi terlalu gah dan mendabik dabik dada.