About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, May 6, 2012

Rakaman Eksklusif Ibu Azmin Ali. Azmin Si Tanggang Alaf Baru?




Kasih ibu bawa ke syurga. Anak lelaki tidak terlepas tanggungjawabnya menjaga seorang ibu walaupun dia telahpun mempunyai anak dan isteri. Sesungguhnya syurga anak lelaki terletaknya di telapak kaki seorang ibu yang telah melahirkan kita. Apa yang berlaku pada Azmin Ali harus menjadi iktibar buat lelaki di luar sana. Jangan hanya kerna kepentingan politik dan juga harta kekayaan, kita sanggup putuskan pertalian kita dengan darah daging kita. 

Azmin Ali semakin jelas berjaya dipengaruhi oleh Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim menjadi segala-galanya buat Azmin Ali hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab beliau sebagai seorang anak lelaki kepada ibu beliau. Allah maha adil, mungkin gambar skandal Azmin yang tersebar luas itu adalah ujian yang Allah turunkan buat Azmin Ali yang telah memutuskan tali persaudaraan dengan ibu beliau sendiri.

Bertaubatlah Azmin... Selagi ibu anda masih bernafas.. selagi pintu taubat masih terbuka.. Janganlah sia-siakan sisa hidup kamu bertuhankan politik dan Anwar Ibrahim. Cukup-cukuplah kamu mengejar dunia.. Rakyat semakin kenal siapa kamu sebenarnya Azmin.. Hari ini, rakan dalaman PKR kamu sendiri yang berusaha untuk membunuh karier kamu. Harus di ingat Azmin.. Waktu senang, rakan politik akan sentiasa mendampingi kita.. Suatu hari jika kamu susah, ibu mana yang akan tinggalkan anak dia.. 


No comments: