About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 14, 2012

PM @NajibRazak Bakal Di Saman.

Muka Tembok
Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memohon maaf secara terbuka berikutan ungkapan yang diulang sebanyak dua kali ketika mengumumkan ‘durian runtuh’ di Felda Jengka Lapan, pada 8 Mei lepas.
Presidennya, Mazlan Aliman berkata, ungkapan tersebut yang ditujukan kepada penentang penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) terlalu kesat dan tidak sewajarnya disebut oleh seorang Perdana Menteri.
“Ajaran Islam menekankan ketinggian akhlak dan moral, lebih-lebih lagi pemimpin nombor satu negara yang sepatutnya menjadi contoh ikutan kepada rakyat.
“Kita telah membuat laporan polis di Balai Polis Kulai, semalam (kelmarin) untuk mendesak Perdana Menteri menarik balik ucapannya dan memohon maaf secara terbuka kepada golongan yang tidak bersetuju dengan penyenaraian FGVH di Bursa Malaysia,” katanya dalam kenyataan media kepada Sinar Harian.
Mazlan berkata, golongan yang tidak bersetuju dengan penyenaraian FGVH di Bursa Malaysia terlalu ramai, malah bukan sahaja warga Felda, sebaliknya rakyat yang terlalu sayang dan prihatin dengan masa depan institusi Melayu seperti Felda.
Katanya, pihak peguam akan menghantar notis tuntutan permohonan maaf oleh Perdana Menteri dan sekiranya gagal berbuat demikian, saman malu akan dikemukakan. - SH
 
TG86:
1. Daripada ribuan peneroka FELDA, hanya 8 orang sahaja menentang FGVH.
2.RM15k "Durian Runtuh" yang Najib umum membuatkan Mazlan sudah malu dengan tindakan beliau sebelum ini yang mendakwa FELDA bankrup.
3. Nak ambil malu, x nak ambil rugi... hahahaha.. baik aku saman PM, paling tidak aku popular..
4. Pergi mampos la ko Mazlan.. baik ko keluar jer dari FELDA kalau rasa hebat sangat..
6. Gua cadangkan supaya Mazlan jadi calon PKR pada PRU13 nanti.. lawan Najib di Pekan. Ada berani?  

1 comment:

Anonymous said...

pandai pulak korang ckp sal baik budi pekerti pemimpin jadi contoh pada rakyat..yg selama nie puak2 sesat tu korang amik jadi contoh ke?xpaham aku dgn pemikiran diaorang nie..aku paham terlalu byk tekanan pada pm skng..pm tentu dah tak dapat nak tahan rasa kecewa n marah pada korang yg xkenang budi tu pasal die lepas..pm pun manusia biasa gak bro..