About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, May 1, 2012

Dari 222 Parlimen. Ini Sahaja Yang Akan Menyokong Anwar dan Ambiga.

Perusuh BERSHIT 3.0

Dari jumlah 222 buah Parlimen yang akan dipertandingkan pada PRU 13 nanti yang melibatkan 12.5 juta pengundi, hanya dalam gambar tersebut sahaja yang akan menyokong penuh Ambiga dan Anwar Ibrahim. Mereka mensasarkan yang turun merusuh dalam BERSHIT 3.0 adalah sekitar 30 ribu sahaja. Bermaksud tidak sampai 5% dari jumlah pengundi yang akan memberi mandat pada PRU 13 nanti. Perusuh bersih yang terlibat ada juga datangya dari Singapura. Jika ditolak tambah.. Mungkin yang sebetulnya menyokong penuh Anwar Ibrahim dan Ambiga hanya sekitar 20 ribu.


-BERSHIT 3.0 GAGAL-

3 comments:

Anonymous said...

10 bas dari kedah pegi bersih 3.0 ada dana..makan tanggung semua tanggung..siap ada ustaz yg bawa sekali anak murid..jangan ingat rakyat bodo bro..rakyat melihat dan tunggu masa untuk di kafankan PR pada PRU13..

Anonymous said...

Memang dah agak kenapa bersih takut buat kt stadium, sbb jurukamera diaorang nnti akan amek gambar mcm bjuta2 lemon, 10k jadi 100k...kalu kat stadium nampak kosong...dah muak dgn strategy atuk tua yg menyondol pelacur tu la...btaubat la atuk tua, dah x lama dah akan jumpa malaikat maut

Anonymous said...

Kenapa lah ada manusia yg menyokong peminpin yg banyak skandal dan masalah moral. Aku rasa penyokong mereka tu semuanya berok lah.