About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, May 31, 2012

Ahli Parlimen Pembangkang Yang Bakal Dipecat Oleh PR?



Umun ketahui bahawa Hari Belia Negara 2012 pada 23 hingga 27 Mei baru-baru ini mendapat sambutan diluar jangkaan. Kehadiran lebih daripada 2 juta orang khasnya warga belia telah memberi gambaran kepada kita bahawa belia hari ini lebih bijak menilai siapa yang sepatutnya diangkat sebagai pemimpin negara.

Apa yang menarik di HBN2012 baru-baru ini adalah dengan kehadiran seorang AP dari parti pembangkang seperti dalam video di atas. Beliau sendiri memuji usaha baik KBS dalam memberi ruang kepada para belia untuk meningkatkan budaya hidup di zaman serba canggih ini.

Walaupun terdapat segelintir juak PR yang menolak HBN2012 yang kononya berunsur hiburan melampau, tetapi ianya jelas bahawa ini hanyalah usaha juak PR untuk memburukkan usaha murni kerajaan BN terhadap belia negara.

Terima kasih buat AP Hulu Langat kerana sudi menyokong Hari Belia Negara 2012. Jadikan hari esok lebih baik dari hari ini. Belia suka kepada keamanan dan belia menolak huru-hara seperti BERSIH 3.0.

Apa mungkin AP Hulu Langat ini akan dikenakan tindakan tatatertib oleh Anwar dan Azmin seperti mana YB Hassan Ali dan Ustaz Nasaruddin kerana menyokong usaha baik kerajaan BN? Kita tunggu...

4 comments:

Anonymous said...

Mampos PR untuk PRU13.

Anonymous said...

Tak sabar rasanya nak nyahkan PKR dari politik Malaysia...

Cepat2 ler adakan PRU tu...

Anonymous said...

Hehehehe.. Sabar.. Biar PM uruskan masalah rakyat dulu...

Anonymous said...

Tahniah MP Hulu Langat. Tahniah juga buat KBS. Dan tahniah buat BN.