About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, May 30, 2012

Perhatian!! Tolong Komen Gambar Ini!!



20 comments:

Anonymous said...

syyyy!!! diam..tok guru tgh control riak tu ehhh silap khusyuk n tawadduk tu....tp bkn kah Allah benci org yg mnunjuk dlm hal amal ibadat ni...knp yg lain x jemaah sekali? jd bahan tontonan plak kn..

Juara Wira said...

malas la cheq nak mengutuk dia ni walaupun dia memang patut dikutuk..... awat la nak menunjuk nunjuk.... sah sah kerja syaitan... ingat tok nik ni ckp nak berkawan ngan syaitan pasai terlanjur kata je...tp nampak gaya dipraktikkannya plak.... elok la klu niat nak ngajar bebudak tu belajar solat... tp knp perlu publisiti????? dah mcm artis pok nik ni wei...... Kpd yg nak syurga.... jangan la ikut ckp pok nik ni... hangpa ikut la ckp penghulu kita semua... muhammad S.A.W... buat apa yg nabi suruh tinggal apa yg nabi larang... insyaAllah... selamat dunia akhirat dan terjamin syurga.... wallahualam.....

kukukata.blogspot.com said...

selepas ni kalau nak sembahyang pok nik leh wat PC dulu, bgtau wartwan yang dia nak sembahyang atas tanah, atas tikar, pastu nak makan kat warong pon kna wat PC... baru semua orang tau inilah ulamak sejati

kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html

FreeKedah said...

nak solat takpa tapi yg masalahnya orang2 disekeliling dia tu semua yg jakun. Mengapa depa tak join.. Ini buat macam pameran pulak. Pameran Tengok Orang Solat. Jakun sungguh.

Ini semua salah pengundi!

Anonymous said...

dalam gambar kedua,, pork nik nak bagitau bhw kita boleh sembahyang di mana2 saja hatta d bawah pokok, sebab tu kerajaan parti ajaran sesat tak buat mesjid walaupun 20 tahun mengutip berbagai2 cukai d kelantan

Anonymous said...

Dia tgh ajor cara sembahyang tu...

Anonymous said...

aksi penjaga pintu syurga....fatwa sesat!!!!

Anonymous said...

Allahuakbar. Engkorang semua tak tau ke. Tu kan ke masa tuan guru cara cara solat betul.

NasakTion said...

Benar Bro! Ikut Ibu Bapa..Ikut Rasulullah SAW..Ikut ALLAH SWT..tiadalah sesat kita selama2nya.

nzlina said...

Satu gambar tapi mempunyai tafsiran yang berbeza...takde salahnya solat tgna tapi otang yang ada kat sekeliling tu..daripada dok sibuk tangkap gambar..kan ke baik join sekali jadi makmum...

Anonymous said...

knapa kita perlu komen org yg sembahyang, tgna sedang sembahyang sunat. apa salahnya? riak tak riak bukan soal kita. berilah komen PM yang sedang berjoget dgn K pop!!!! insaflah. hisablah diri kamu sebelum kami dihisabkan dihadapan Allah swt.

Anonymous said...

entah apa entah, orang sembahyang komen, orang buat mungkar5 tak komen apapunya makhluk.....BANGANG!!!!!

Anonymous said...

entah apa entah... orang sembahyang komen, orang buat mungkat tak komen.... apapunya makhluk....BANGANG!!!!!!!

Anonymous said...

entah apa entah, orang sembahyang pun komen, orang yang buat mungkar tak komen...apa punya makhluk.....BANGANG!!!!!!!

Anonymous said...

orang yang komen orang lainsedang beribadat....memang makhluk Jahiliyyah....

Anonymous said...

entah apa entah, orang sembahyang komen, orang buat mungkar5 tak komen apapunya makhluk.....BANGANG!!!!!

Anonymous said...

Riak...takut terlepas syurga plak nanti...

TOKGURU86 said...

hehehehe.. tq kerna komen.. Gua pun heran la... Punya banyak tempat suci untuk bersolat, dipilih tempat begitu.. Atau Kelantan sekrang ni dalam keadaan darurat gua tatau la.. hehehe.. sempoi!!!

Anonymous said...

Itu bukan Nik Aziz laaa ...

Itu setan sahabat yg banyak tolong ajar Nik Aziz.

Anonymous said...

geng2 umno rajin tinggal solat pastu ejek orang lain yg solat... golongan fasik la korang ni