About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 24, 2012

Maha Suci Allah.. Datuk Ali Rustam MengIslamkan Saudara Baru.


Tahniah YB Datuk Ali Rustam


BUKIT KATIL, 22 April " kebelakangan ini , kemana saya pergi mata pasti tertacap kalimah Allah. ketika memandu kereta, mesyuarat atau waktu kerja pun saya akan terlihat perkataan Alif Lam Lam Ha.

"saya ada bertanya sahabat dan rujuk kepada alim ulamak, mereka kata itu hidayah dan petunjuk untuk saya menjadi muslim.Lantas saya nekad memeluk Islam dan menjadi saudara baru.

Demikian pengakuan ikhlas seorang ahli perniagaan dari batu berendam,Alex Chua Kim Soon, 37 kepada wartawan selepas majlis pengislaman selepas solat zohor.. Lebih manis lagi isterinya, Teng Hie King ,39 yang sedang hamil 9 bulan serta 2 anak , Katherine Chua Tsim Yee , 5 dan Crystal Chua Tsim Rho, 3 . 

Majlis pengislaman dan ucapan dua kalimah syahadah itu telah di sempurnakan sendiri oleh Ketua Menteri DS Mohd Ali Rustam di surau taman teluk mawar.



1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah.. Semoga hidayah ini berterusan kepada insan yang lain pula. Tahniah juga buat DAR.