About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, April 20, 2012

Foto: Bukti Wakil CIA Turut Serta Dalam Demo Hapus PTPTN di Dataran Merdeka.

CIA stand for Celaka Ilang Akal yang turut serta dalam demo bantahan PTPTN di Dataran Merdeka Kuala Lumpur. Kononya siswa ini pelajar yang berilmu serta berakal, tetapi jika dinilai setiap perlakuan mereka di Dataran Merdeka sama seperti manusia yang ada otak tetapi tidak punyai akal.


Mislina Mustafa (Perempuan ok. Bukan Lelaki)

Gua gelak besar bila dapat tahu yang minah ni rupanya seorang perempuan. Siap hisap rokok lagi tu. Mislina Mustafa adalah bekas pelajar USM yang juga anak kelahiran Pulau Pinang. Melalui sumber yang boleh dipercayai, Mislina ini seorang pelajar USM yang gagal menamatkan pengajian beliau. Minah ini juga salah seorang peminjam PTPTN. Akibat terlalu bersosial hingga mengabaikan pengajian sepanjang berada di USM, beliau gagal menamatkan pengajian hingga ke tahun akhir. Sekarang ini beliau antara yang lantang berdemo di dataran supaya PTPTN di mansuhkan. Kelakarkan? Belajar malas, pinjam duit rakyat pastu malas bayar. HAPRAK!!!!

Ini Perempuan Ok. Terkejuk Mak!!

2 comments:

Anonymous said...

omak ko!! pompuan ker? macam betina jer... ha ha ha..

Anonymous said...

Aku sokong Ustaz Azhar Idrus. Dalam ceramah dia, dia kata PTPTN adalah duit rakyat yang diurus tadbir oleh kerajaan yang memerintah sekarang. Kita kena terima hakikat bahawa majoriti rakyat masih memberi mandat kepada BN untuk jadi kerajaan. Bila PTPTN adalah duit rakyat dan kita sebagai pelajar menggunakanya hukum dia WAJIB bayar. Kalau x bayar masuk neraka. tq UAI. hehehe.