About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 16, 2012

EKSKLUSIF: BOB KUMAN PERLUKAN BANTUAN "Saya Hanya Ada RM36 Dalam Akaun bank".


"Itu gambar saya, sewaktu dirawat di Hospital Tawakal Kuala Lumpur. Malam tahun 2011 semasa sesi penggambaran 'Jangan Pandang Belakang Congkak', siri televisyen, saya terjatuh di Hulu Langat, Selangor. Wahid Senario dan Lan Pet Pet antara saksi kejadian itu. Dalam keadaan pening, semput dan sakit, saya terpaksa memandu kereta sendiri ke hospital dan dibiarkan begitu sahaja. Masa keluar dari pusat rawatan itu, saya diberitahu, berhutang lebih kurang 7 ribu ringgit dengan hospital dan saya kena bayar sendiri. Itu saya tidak boleh terima. Penerbit tidak membantu sebab itu saya berasa kecil hati. Mujur selepas itu, dapat rezeki sikit dan saya menjelaskan sebahagian daripada caj hospital itu. Kini ada berbaki lebih tiga ribu enam ratus ringgit lagi," ujar Bob.

baca lagi di sini




TG86: Ayuh para penulis blog mahupun siapa sahaja. Saat dan ketika insan yang lemah memerlukan bantuan, tidak salah untuk kita hulurkan bantuan tidak kira samada dari segi kewangan ataupun "moral support". Buat pejuang maya Pro BN, ayuh kita sebarkan berita ini untuk umum mengetahui akan penderitaan yang di alami oleh Bob Kuman agar dengan sebaran ini kita mendoakan ada insan yang prihatin tampil untuk memberi bantuan kepada beliau. Buat Bob, gua mendoakan agar sakit yang di alami beliau ini akan cepat sembuh dengan hendakNya. Kuatkan semangat anda Bob.

No comments: