About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, April 20, 2012

Eksklusif Artikel: Dari Runtuhan Masjid Al-Aqsa, Anwar Ibrahim Akan Ke Putrajaya.


Nama "Masjid Al-Aqsa" bermaksud "masjid paling jauh", dan ia mungkin diambil daripada Israk dan Mikraj, satu tradisi Muslim tentang perjalanan lebih kurang pada 621 Nabi Muhammad s.a.w.(570-632). Berdasarkan pada ayat al-Quran, Nabi Muhammad s.a.w. melalui perjalanan dengan menaiki Buraq daripada Masjidil Haram (di Mekah,selatan Arab Saudi). Hingga ke masjid paling jauh iaitu Masjid al-Aqsa, dan daripada satu batu di sana, Nabi Muhammad menaiki Buraq dan kemudiannya naik ke langit, ditemankan oleh malaikat Jibril, dan menghabiskan masa menjelajah langit dan menerima wahyu mewajibkan solat sebelum kembali ke bumi dan berkomunikasi dengan orang-orang yang beriman. Lokasi "masjid paling jauh" tidak dinyatakan dengan jelas di dalam al-Quran, tetapi ia berkait rapat dengan Baitulmuqaddis, walaupun Baitulmuqaddis tidak dinyatakan secara jelas di dalam al-Quran.

Apakah perkaitan keruntuhan Masjid Al-Aqsar dengan agenda Anwar Ibrahim ke Purajaya? Dunia Islam hari ini bersatu hati untuk bangkit menentang kekejaman Yahudi Israel ke atas rakyat Palestin. Masjid Al- Aqsa yang terletak di wilayah Palestin menjadi buruan Yahudi Israel. Yahudi yang begitu jahil tidak mahu orang muslim Palestin mempunyai rumah Ibadat yang begitu selesa seumpama Masjid Al-Aqsa. Kekejaman Yahudi Israel sememangnya telah menyusahkan serta memberi penderitaan kepada ummat muslim di Palestin. Yahudi Israel tidak mungkin boleh dimaafkan oleh seluruh muslim Palestin sampai bila-bila berikutan kekejaman yang mereka lakukan.

Anak Kecil Muslim Palestin Dibunuh Secara Kejam Oleh Israel.


Yahudi Israel akan guna apa cara sekalipun untuk merampas Masjid Al-Aqsa daripada muslim Palestin. Mereka sanggup bunuh anak kecil, ibu tua asalkan apa yang diinginkan oleh mereka tercapai. Kekejaman demi kekejaman akan terus berlaku di bumi Palestin dek kerana Israel yang tidak pernah akan senang dengan Islam agama Allah. Masjid Al-Aqsa yang menjadi simbol kekuatan Islam di Palestin akan cuba dihancurkan oleh Yahudi Israel. Tanyalah kepada sesiapa sahaja orang Islam di atas muka bumi ini, adakah mereka menyokong Israel Yahudi? Jawapanya pasti TIDAK. Ummat Islam seluruh dunia tidak sanggup untuk melihat Masjid Al-Aqsa yang punyai sejarah tersendiri tentang kekuatan Islam diruntuhkan oleh Israel Yahudi.

Anwar Ibrahim Akan Ke Putrajaya?


Anwar Ibrahim dalam memastikan matlamat beliau untuk menawan Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri Malaysia sebagai satu realiti, pastinya pelbagai cara dan kaedah akan digunakan. Anwar Ibrahim yang begitu dendam terhadap UMNO/BN kerana pemecatan beliau dari Timbalan Perdana Menteri sekitar tahun 1998 pasti sanggup berlaku kejam. Soal Agama, bangsa pastinya Anwar akan meletakkan di belakang. Apa yang penting "AKU AKAN JADI PERDANA MENTERI".


Saat dan ketika Muslim seluruh dunia membenci Yahudi Israel kerana kekejaman yang dilakukan ke atas rakyat Palestin, tiba-tiba individu yang bergelar Anwar Ibrahim memberi kenyataan yang beliau akan menyokong penuh segala usaha keselamatan negara Israel. Dalam waktu seluruh muslim di dunia ini cuba untuk melindungi Masjid Al-Aqsa dari dirampas serta diruntuhkan oleh Israel Yahudi, Anwar Ibrahim terus menyokong keselamatan Yahudi Israel. "Dari Runtuhan Masjid Al-Aqsa... Anwar Ibrahim Akan Ke Putrajaya". Dalam Usaha Yahudi Israel untuk meruntuhkan masjid Al-Aqsa, Anwar terus menyokong negara Israel agar segala dana dari Israel Anwar senang perolehi, dan dengan dana itulah segala usaha Anwar untuk merampas Putrajaya terus berlaku.


-Satu Undi Kepada Anwar Bermaksud Satu Peluru Kepada Yahudi Israel-

4 comments:

Anonymous said...

Aku sokong Anwar Ibrahim. Biar lebih ramai lagi muslim di bumi ini di bunuh oleh Israel. Apa aku kisah. Janji Anwar jadi PM kita.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim celaka.

Anonymous said...

Jika benar Anwar akan jadi PM Malaysia. Muslim seluruh dunia akan bersedih sbb sebuah negara Islam yang contoh di tadbir oleh Yahudi secara silent.

Anonymous said...

Orang Melayu Islam semakin kenali siapa Anwar Ibrahim. melayu Islam semakin menolak Anwar Ibrahim. Lebih-lebih lagi Najib dapat buktikan ketekunan beliau dalam menjaga kebajikan rakyat. Najib tidak pernah menjanjikan sebarang perkara yang retorik. Apa yang Najib cakap dia akan buat. Melayu Islam sudah masak dgn perangai Anwar yang suka menipu. Harap malaysia terus aman di bawah pemimpin BN.