About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 19, 2012

Pendedahan Eksklusif: Kediaman Anwar Di Amerika Disediakan Oleh Yahudi.

Kediaman Anwar Di Amerika

Sememangnya Anwar Ibrahim yang selama ini menyokong Israel Yahudi mendapat layanan yang begitu hebat sekali oleh Amerika. Perkara ini berjaya dikupas dengan amat baik oleh seorang blogger yang tidak asing dalam Malaysia. Anda boleh klik sini untuk baca artikel beliau. Siapakah Anwar hingga Yahudi Zionis sanggup menyediakan kediaman rasmi yang kelihatan begitu mewah di Washington DC. Mana mungkin Yahudi sanggup sediakan kediaman sebegini rupa kepada Anwar Ibrahim jika tidak ada niat serta tujuan yang lain.

PRU13 bakal menjelang tidak lama lagi. PRU ini menentukan samada hidup mahupun mati individu bernama Anwar Ibrahim dalam arena politik. Namun semuanya Anwar tidak kisah kerana beliau tidak akan sengsara dek kekalahan pada PRU nanti. Amerika sentiasa membuka pintu kepada Anwar Ibrahim untuk terus kekal berada di Amerika Syarikat serta membantu Yahudi Zionis. Anwar mempunyai tempat yang begitu banyak untuk didiami. Tetapi, pembaca harus jelas yang selama ini Yahudi Zionis begitu banyak melabur kepada Anwar Ibrahim agar Putrajaya berjaya menjadi milik Anwar Ibrahim. Ketika itulah unsur-unsur pemerintahan Yahudi mulai meresap ke dalam Negara Malaysia. Yahudi Zionis bukan bodoh untuk memberi segala macam kepada Anwar Ibrahim jika tidak ada balasan yang setimpal harus Anwar Ibrahim berikan kepada mereka.

Hubungan Anwar dengan Israel bukan hanya bermula ketika beliau menjadi Ketua Pembangkan tetapi ianya telah terjalin lama sewaktu Anwar telahpun menyertai kerajaan BN. Tetapi semua ini berjaya di hidu oleh keselamatan negara hinggakan berjaya membongkar segala salah guna kuasa dan salah guna wang negara untuk tujuan peribadi. Sehingga hari ini Anwar Ibrahim gagal menjawab tentang wang bernilai jutaan ringgit yang beliau simpan di Bank Of Israel sewaktu beliau menyandang jawatan Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Baca sini. Jelaslah hari ini, Anwar sememangnya proksi yang hebat kepada Yahudi Zionis. Maka sebab itulah, kita tidaklah hairan apabila Anwar dengan berani menyokong penuh usaha melindungi keselamatan negara Israel seperti mana yang dilaporkan dalam WSJ baru-baru ini.


-Yang Untung Anwar Ibrahim, Yang Bodoh Ahli PKR-

1 comment:

Anonymous said...

Harap segala kejahilan Anwar bakal terbukti suatu hari nanti. Ayuh rakyat malaysia kita terus berdoa kepada Allah swt agar Malaysia akan terus terlindung dari gangguan jahat seperti Anwar Ibrahim.