About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, February 11, 2012

KFC: CINA BUNUH MELAYU?




Adakah ini semua ekoran daripada seorang individu berbangsa Cina yang lapar nak makan seketul daging ayam KFC? Berani menyalak di laman FB tapi bacul di alam nyata. Ini semua angkara ajaran Komunis DAPig yang terlalu obses untuk merampas kuasa politik dari tangan orang Melayu. Orang cina memang tidak sedar dek untung barangkali.

Jika hanya kerana seketul ayam KFC Melayu dan Cina akan berperang, sudah pasti ianya akan menjadi tajuk utama di dada akhbar yang paling menarik untuk tatapan seluruh dunia. "Rakyat Malaysia boleh berperang hanya kerana seketul ayam KFC ". Comfirm laris di pasaran akhbar tersebut..

Jika dilihat kepada video yang tersebar, jelas ayat yang keluar dari mulut pelanggan cina "cibai punya Melayu" adalah amat rasist dan sukar untuk kita orang Melayu menerimanya. Kalau benar pun "Pelanggan Sentiasa Betul" ianya tidak bermakna kamu boleh mengeluarkan kata-kata yang berbaur perkauman. Kenapa perlu sebut "Cibai Punya MELAYU"? Kenapa tidak "Cibai Punya Staff KFC"? Bukankah bila kamu sebut MELAYU seolah semua MELAYU adalah tidak betul. Jangan hanya kerana seorang staff KFC yang berbangsa MELAYU mempunyai masalah dengan kamu, bangsa MELAYU kamu hina sebegitu rupa.

Perkara ini mungkin akan berterusan jika ianya tidak dibendung dengan cara yang betul. Tetapi gua yakin serta percaya cina yang kurang ajar seperti video KFC tersebut kebanyakkan juak DAPig yang memiliki ideologi komunis. Bukan semua cina berperangai seperti itu. Gua juga punyai ramai kenalan Cina serta India yang kadang-kadang jauh lebih sopan berbanding Melayu.




-DAPig Memang Parti Perkauman-

2 comments:

Anonymous said...

Melayu babi ker? huhu

Melayu tngk babi pun geli ahaks

Cina lancau yg babi..ada makan babi..ada betul tidak?

kepada semua cina2 babi :

'YOU ARE WHAT YOU EAT'...that is :

PIGS...SWINES aka BABI GORENG!

Semua bahasa dlm dunia menggunakan perkataan 'babi' utk menjatuhkan maruah dan memaki hamun seseorang atau puak

ITU 'BENDA' (babi) yg lu org makan

BABI!!!!

Anonymous said...

Cina DAP mmg babi.

Cina yang tidak reti berterima kasih.

fuck you cina..