About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, February 9, 2012

DEDAH: Identiti Sebenar Blogger @PasBeruk Terbongkar?

Ambo blogger PasBeruk.

Ha HA ha Ha. PAS memang beruk gua rasa. Semakin hari semakin gila pemimpin PAS yang wujud hari ini. Akibat terlalu gila pada kuasa dan harta, segala cara digunakan walaupun ianya bertentangan dengan akidah serta ajaran Islam. Pemecatan YB Hassan Ali satu tindakan yang paling kejam dibuat oleh PAS. Pemimpin yang betul-betul berjuang demi agama Allah ditolak oleh PAS kerana terlalu ikut telunjuk DAP komunis serta PKR yang perjuangkan seks bebas.

Blogger PasBeruk merupakan sahabat gua yang mana segala identiti beliau semuanya gua tahu. Ha HA ha. PasBeruk.. Lu kena ingat.. lu masih ada hutang sama gua. Apa hutang lu?

1. Gua nak Ipad free.

2. Jawapan balas Ulamak Muda yang gua mintak lu tolong hubungi sampai sekarang lu x bagi
jawapan.

Kalau 2 hutang ini lu gagal untuk lunaskan, gua akan dedahkan identiti lu yang sebenar. Ha HA ha Ha. (cepat la derr tolong gua.. Gua nak susun program ni).. Apapun gua cukup tabik sama blogger PasBeruk atas komitmen beliau merencanakan pelbagai program dalam memastikan PRU13 kekal menjadi milik BN. Walaupun beliau hanya blogger jalanan, tetapi usaha yang bersungguh-sungguh beliau lakukan adalah langkah yang murni berdasarkan pengamatan gua. (derr. Ini bukan lambung lu.. Tapi fakta). Tapi hutang wajib dibayar walau tidak dituntut. Ke ke ke.

Perangai PAS macam beruk.

Bulan lepas gua difahamkan laman FB PasBeruk telah dimusnahkan oleh juak media PR. Kenapa? Takut ker? hehehehe.. Derrr.. Ada jugak orang takut ngan posting lu derrr.. Sial jer.. Tetapi PasBeruk masih tidak putus asa dalam perjuangan maya dengan membuat laman FB yang baru. Sila klik pada gambar di bawah untuk like laman FB PasBeruk yang baru. (derrr.. Gua siap iklan lu punya FB derr.. Kalau 2 hutang tu lu x bley langsai gua x tau nak cakap apa la derrr)



-Parti PAS kebanyakkan pemimpin mereka macam BERUK-

No comments: