About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, January 3, 2012

USTAZ AZHAR PERNAH KANTOI KHALWAT? AZHAR IDRUS PERLU JAWAB!!!




Soal Azhar menuntut pengajian Islam dimana,biarlah beliau yang menjawabnya cuma kita menuntut penjelasan dan ingin tahu daripada Ustaz Azhar berkaitan dengan peristiwa jam lebih kurang 1.00 pagi di kawasan Masjid di Jambu Bongkok,Marang,Terengganu ( di Jambu Bongkok ada satu sahaja masjid) dan apa keperluan Azhar dikatakan berada dalam tandas wanita di masjid itu dan dalam masa yang sama turut ada seorang wanita lain didalam tandas tersebut?



Kelibat Azhar itu disedari oleh penduduk kampung dan memangil beliau keluar dan Azhar dikatakan memberikan alasan untuk mengambil wuduk.Wuduk untuk sembahyang apa pada jam lebih kurang 1.00 pagi itu dan kenapa menggunakan tandas wanita sedangkan tandas lelaki bersebelahan? Baca lanjut di sini.



Gua malas nak ulas lanjut la pasal Azhar Idrus ni. Dulu masa gua kerja di Pulau kambing Terengganu, kerap kali juga gua pergi dengar kuliah dia. Tapi makin lama makin meluat bila kuliah beliau sikit sebanyak seolah kempen politik. Gua juga pernah bertanya dengan anak-anak muda yang hadir kuliah tersebut. Kebanyakkan menjawab, paling tidak boleh menghiburkan hati. Gua pun terfikir adakah anak muda yang datang adalah untuk dengar kuliah ataupun untuk mencari hiburan dengan gelak ketawa sehingga terbahak-bahak.


p/s: Gua malas nak ulas pasal Azhar Idrus. FUCK ANWAR!!!





2 comments:

Anonymous said...

yang ko pun satu..
kalau dia nak khalwat.. apa kejadahnya pegi tandas..
mesti la pergi bilik hotel..
baru la sedap kalau nak memantat>>
entah mana cerita yang ko dengar ni?
adooiii.. ini mcm punya manusia pun ada..
patutla UMNO tu kotor.. jijik!
orang 2 mcm ko la yang menyebabkan aku jijik nak pangkah BN lagi dah.. sia2 aku dok pangkah selama ni..

Anonymous said...

empunyer blog...jawab ler ko kat akhirat nanti....salam