About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, January 4, 2012

GEMPAR!!! NUR AMALINA JAWAB ISU GAMBAR SEKSI BELIAU!!!


Jawapan Nur Amalina dalam FB


"I Don't care what people say about me as i wear pain everyday". Inilah ayat posting Nur Amalina melalui FB beliau bagi menjawab isu berkaitan beliau yang mengenakan pakaian menjolok mata setiap lelaki di dunia ini. Gua nak jawab balik la, "Yes you don't care! but your parent care about you!". Inilah natijahnya bila ibu bapa terlalu mengharapkan lahirnya seorang anak yang bijak pandai dalam mengejar dunia. Gua tidak mahu ulas panjang tentang Nur Amalina. Cuma gua berdoa kepada Allah agar segalanya kembali pulih seperti asal.

Gua tidak mahu anak-anak gua suatu hari nanti menjadi demikian rupa. Sudahlah siswa dan siswi di dalam negara berperangai macam kera sesetengahnya, yang di luar pula buat perangai.


Hehehe. Macam kera


p/s: 901 bakal tiba. ANWAR FUCK dah balik ke belum dari Siam?

No comments: