About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, January 6, 2012

HOT NEWS!! UMMI HAFILDA AKAN DEDAHKAN SEMUANYA PASAL "TRIO 3A"!!!

Utusan Online


Gua cukup kagum dengan keberaniaan wanita dalam gambar di atas iaitu Ummi Hafilda yang merupakan adik beradik kepada Azmin Ali. Sejarah hitam yang pernah di lalui sewaktu zaman kejahilan Anwar tidak pernah menjadi penghalang untuk beliau keliling Malaysia bagi melondehkan Anwar Ibrahim. Walaupun tidak mempunyai penasihat yang ramai, Ummi lebih rela berjuang sendirian daripda membawa rakyat ke jalanan untuk melindungi batang tubuh kita.

Ummi berkata kepada Utusan Malaysia yang dia tidak teragak-agak untuk membuka rahsia besar trio 3A jika Anwar tidak bertaubat sehingga PRU13 tiba. Siapa trio 3A itu? Anwar. Azizah dan Azmin. Gua cukup tabik dengan Ummi, kerana lebih mementingkan jutaan rakyat Malaysia yang lain, rahsia adik sendiri juga sanggup didedahkan. Good Job Ummi!! salah tetap salah tidak kira dia bapak kita sekalipun. Janganlah pula kita nak lindungi seorang pesalah. Sudah nyata dia adalah pelaku dalam video seks ada lagi yang cuba backing kononya jam omega dalam simpanan saya. Shitt!!! Goodluck gua ucapkan kepada Ummi dan gua pasti akan menyokong melalui dunia cyber ini untuk perjuangan Ummi.

Selesai ulasan bab trio 3A, gua nak ulas sikit tentang 901 pula. Gua sempat dengar berita dalam sinar FM pagi tadi. Dengar cerita PDRM telah benarkan juak Anwar untuk buat perhimpunan pada 9 januari ini, namun mesti dijalankan di tempat yang ditetapkan oleh PDRM. Shit!! Apa ni PDRM. Bukankah sejarah telah membuktikan sewaktu BERSHIT 2.0. PDRM juga meminta agar Ambiga dan Juak PKR untuk berhimpun di stadium, ada mereka kisah? Come on la PDRM. Tidak perlu untuk kita bertolak ansur dalam soal ini. Sudah nyata bahawa 901 berniat untuk menentang keputusan mahkamah dan ini bermakna kekacauan pastinya akan berlaku. Gua berani kerat jari, kalau PDRM sediakan tempat yang terbaik sekalipun untuk mereka berhimpun... perkarangan MAHKAMAH tetap menjadi pilihan mereka. PDRM harus fikir sebaiknya perkara ini.


Gua yakin jika 901 ini terus berjalan, kurang lebih 5000 ahi PERMAS akan turun pada hari tersebut bagi membela nasib Saiful. Cuba kita fikir, adakah ini akan membawa kepada keamanan? Satu pihak bela Anwar jubor makala satu pihak lagi akan bela Saiful. Ianya sudah pasti buku bakal bertemu dengan ruas di atas jalanan. Adakah ini akan selamat? Namun difahamkan PERMAS tidak akan turun jika kempen 901 tersebut dihalang oleh PDRM. Gua juga difahamkna laporan yang dibuat terhadap kempen tersebut telah pun mencecah angka 500, namun sejauh mana laporan ini berkesan untuk menghalang kempen bebas Anwar901? PDRM tolong ambil tindakan. Yang pasti gua inginkan keamanan di bumi Malaysia ini. Jika kempen bebas Anwar terus berjalan, gua tidak nampak Malaysia akan kekal aman.


p/s: 9 Januari bakal ubah nasib Anwar. Welcome to Prison Anwar!! FUCK YOU!!

No comments: