About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, January 5, 2012

HOT 18SX!!! PELACUR MARIA OZAWA BAKAL DATANG KE MALAYSIA?

Maria Ozawa


Soal minah ni nak datang Malaysia atau tidak bukan masalah gua. Soal dia nak datang untuk melacur atau tidak pun bukan masalah gua. Gua tidak boleh halang siapa yang nak datang ke Malaysia ini sebab gua hanya blogger jalanan yang tidak bertuan. Yang pasti kalau minah ni datang pada 9 Januari 2012, Anwar terlepas peluang ler. kekeke.


Page FB Maria Ozawa

3 jam yang lepas minah ni update page dia "How do you do Malaysia". Itu jer, belum bermakna dia akan datang ke Malaysia. Tetapi gua sempat membaca ribuan komen dari facebookers Malaysia yang bermacam ragam respon yang diberikan. Gua gelak sendirian membacanya. Hahahaha.


Lagi komen facebookers Malaysia

Kenapa dengan komen di atas? Alex Cheaw mungkin seorang berbangsa cina, yang sempat bertanya pada Maria Ozawa "what time u coming". Mamat ni mungkin kawan lama Maria barangkali. Apa yang menarik sampai gua siap garis dengan garisan hitam? Rupanya mamat cina ni adalah penyokong kuat Pakatan Haram. Apa bukti? Pada gambar profile dia ada logo BERSIH2.0 derrrr. mantap!!! Hahahaha. Nasib baik lu cina, kalau lu Islam pro PR, memang rapat gua hentam lu la mamat. Apapun penyokong PR memang kaki burit tidak kira bangsa.


Lagi komen facebookers kepada MO


Kantoi lagi penyokong tegar BERSIH 2.0. Cehhhh. "I'm waiting 4 u katanya" kakakaka. Waiting for what? We don't know la. Gua sajer cari penyokong tegar PATRIOT yang komen dalam MO punya page FB, tapi tidak berjaya ditemui. Kalau tidak memang gua hentam kiri kanan jer.


Lagi komen facebookers


Namun lain pula komen perempuan yang bernama Nursyaheerin Ayumi. Dia tetap bertegas agar MO tidak akan datang ke Malaysia. hehehehe. Gua no komen la dengan facebookers yang ada di atas. Yang pasti mesti Maria Ozawa tidak faham sepatah haram tentang komen mereka ini kecuali MO dapat kuasai bahasa Melayu. Kakakaka. Kantoi sudah. Sokong BERSIH sokong Maria Ozawa pelacur. Mantap!!!


p/s: Kalau benar Maria Ozawa datang Malaysia.. Sila join untuk kempen 901!!

1 comment:

Amy Amira said...

hah,aku kutuk dia dlm bahasa melayu,hahahaha mana dia faham..sb tu dia diam...dia kata "how do you do malaysia" tu maknanya apa yg org malaysia tgh buat..tu maksud dia...