About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, January 4, 2012

GILA!!! PAS TERDESAK, ANAK SEKOLAH JADI BAHAN KEMPEN!!

Bag bantuan PAS


Mungkin semua parti telah dapat merasakan yang PRU13 sudah menghampiri kita sehinggakan lupa tentang hari kiamat barangkali. Masing-masing lebih tumpu kepada PRU13 berbanding dengan hari kiamat yang pasti datang kepada kita. Gua bukan ustaz untuk makluman lu orang, tetapi gua pernah belajar di Sekolah Agama di Kelantan. Kerenah politik hari ini semakin membimbangkan umat Islam khususnya. Politikus hari ini semuanya berkejar-kejar untuk meraih undi daripada rakyat berbanding mencari amal dan memohon ganjaran daripada Allah s.w.t. Apa tidaknya, sehingga sanggup melakukan apa sahaja seperti rusuhan haram, kempen bebaskan peliwat, rasuah, kutuk orang atas pentas ceramah dan sebagainya. Semua ini untuk apa kalau bukan kerana mengejar dunia semata. Apapun dalam memastika agama Allah terus dijulang dan dijaga di bumi Malaysia ini, kuasa politik mesti perlu ada. Maka sebab itulah gua lebih menyokong UMNO berbanding PAS yang kononya di pimpin oleh para ulamak.

Hari ini gua dapat gambar ini yang dihantar oleh sahabat dari Kelantan tentang bag sekolah bantuan daripada orang PAS kepada pelajar sekolah. Gua amat setuju tentang agihan bag tersebut yang paling tidak dapat membantu golongan miskin tegar di Kelantan. Tetapi adakah ianya bantuan ikhlas jika pada bag tersebut ada logo undilah PAS. Logo tersebut bagaimanapun terselindung di belakang bagi mengelakkan umum melihat sewaktu agihan tersebut supaya rakyat melihat PAS bukanya berkempen. Tetapi gua yakin inilah doktrin PAS kepada anak kecil peringkat awal. Soal ikhlas atau tidak gua malas untuk menghukum, tetapi lu orang sebagai pembaca boleh nilaikan sendiri. PAS dilihat semakin terdesak menjelang PRU akan datang. Maka dengan itu, apa jua langkah akan di ambil oleh juak PAS dalam memmancing undi rakyat biarpun dengan matlamat menghalalkan cara sekali pun.


Kanak-kanak jadi mangsa kempen


Kaedah PAS doktrin kanak-kanak serta menjadi mereka ini sebagai bahan kempen bukanya perkara baru. Di mana-mana PRK sebelum ini kita boleh melihat bagaimana anak kecil dibawa untuk turut serta dalam perarakkan kempen tidak kita dalam keadaan panas mahupun hujan. Inilah yang kita sedih dengan PAS, yang sudah awal menyekat kebebasan anak-anak kecil untuk membesar seperti orang lain. Pernah gua melihat sendiri insiden di mana anak kecil dipijak oleh ahli PAS sewaktu perarakkan kempen PRK Hulu Selangor. Budak tersebut terpaksa dihantar ke hospital akibat sesak nafas.

Gua cukup yakin antara mahasiswa yang biadap sewaktu demo haram UPSI baru-baru ini adalah mereka yang telah di asuh oleh PAS sejak kecil dalam kempen PRU sehingga memberi impak yang cukup hebat ketika mereka dalam dunia pengajian tinggi. Hancur harapan untuk melahirkan modal insan yang berguna. Natijahnya, Malaysia akan didiami oleh orang Islam dan melayu yang suka kepada kekacauan manakala orang cina bertepuk tangan melihat Melayu Islam hampir musnah di bumi sendiri.


p/s: Jangan jadikan kanak-kanak mangsa liwat kepada Aljuburi sudahhh!!!!

No comments: