About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, December 7, 2011

MESTI TAHU!! TUN MAHATHIR MENYESAL PECAT ANWAR DARI UMNO?


Benarkah Tun Mahathir ada rasa menyesal dan terkilan kepada Anwar Ibrahim setelah tindakan yang telah Tun lakukan? Tindakan Tun mengusir Anwar dari parti keramat Melayu iaitu UMNO adalah satu tindakan yang bijak atau salah sama sekali. Semuanya hampir terjawab apabila banyak kejahilan Anwar Ibrahim telah didedahkan samada salahlaku seks mahupun penyelewengan duit negara. Hubungan akrab Anwar dengan Yahudi juga telah dihidu oleh unit keselamatan negera.

Gua tertarik nak menulis pasal Anwar ni bukan apa, gua geram dengan Facebooker dan Blogger Juak PR ni yang terus menerus salahkan UMNO dalam kes salahlaku Anwar. Juak babi ini tidak henti-henti kata semua ini adalah rancangan jahat UMNO, konspirasi untuk jatuhkan Anwar. Yang duk pertahankan Anwar adalah Facebooker dan Blogger, tapi yang sedap main ngan cinadoll adalah Pak Syekh Anwar. Memang semakin bermaharajalela la si kitol ni. Buat salah pun apa nak takut, ada balaci tolong pertahankan.

4 hari lepas gua ada posting pasal akaun bank Izzah anak si Kitol di salah sebuah bank di Israel. Lihat gambar dibawah:

Amacam bro? Kaya nak mampos rupanya minah ni kan? Pada usia yang begitu muda Izzah sial ni dah ada jutaan duit dalam bank di Israel. Selepas gua post menda ni dalam facebook, maka adalah juak facebooker PR ni kata semua ini waktu Anwar dalam UMNO. Hahahaha. Pertahankan juga lah Anwar Anu gerah Tuhan tu. Gua bukan persoal pasal waktu dalam UMNO atau Keadilan. Yang gua persoalkan semua ini salahlaku Anwar. Pada 1998 begitu ramai yang terjah Tun Mahathir selepas tindakan Tun yang memecat Anwar dari UMNO dan ketika itu Anwar adalah Timbalan Perdana Menteri. Semua benci pada Tun M. Kata ini semua konspirasi Tun M dan proksi untuk jatuhkan Anwar Ibrahim. hehehehe. Yang sahih, Tun Mahathir telah buat keputusan yang bijak. Jika dibela lagi si kitol ini dalam UMNO... Sah Malaysia sekarang ini dalam gengaman IMF. ish!ish!ish! Allah masih sayangkan Malaysia.


Gua masih tunggu kenapa Izzah masih membisu untuk menjawab dari mana datangnya wang yang begitu banyak dalam akaun bank dia? Inikan wang yang bapak kamu curi sewaktu beliau diamanahkan sebagai menteri kewangan? cer citer..cer citer.. Selepas akaun bank ini didedahkan Izzah terus alih pandangan rakyat kepada isu NFC dengan menggunakan Saifuddin Nasution sebagai hulubalang fitnah.

Hebat betul anak didik CIA ni. Cilik permainan politik mereka. Anwar pernah mengeluarkan kata-kata kepada bekas rakan baik beliau iaitu Menteri Besar Perak YAB Dato Seri Zambry lebih kurang berbunyi beginilah "Ana sudah dimalukan, bukan sahaja ana tapi seluruh keluarga ana dimalukan dengan tindakan Tun M. Ana nekad, alang-alang ana dah roboh... ana akan pastikan satu kapal akan hancur". Sesiapa yang tidak percaya boleh lah berjumpa dengan Zambry untuk dapat kesahihan ini. Gua nak pesan sama Anwar si kitol: "Anta bukan dimalukan oleh Tun M, tapi anta sendiri yang bodoh dan buat kerja sial sehinggakan anta malukan diri anta sendiri dan seluruh keluarga anta."

Buat Facebooker dan Blogger juak PR. Teruskanlah pertahankan Anwar babi sehingga PRU13. Kerana selepas itu politik Anwar sudahpun berakhir. Layan video ini untuk kenali siapa Anwar sebenarnya!


video


p/s: Aku sayang Tun Mahathir. Allah selamatkan Malaysia.. PKR bangsat!!!

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Wr Wb,

Tak takut dosa ke fitnah orang satu keluarga ?

Wandan Sabahan said...

Blogger macai kencing manis klu x fitnah

dad8home said...

Macai pembangkang lagi dahsyat kalau fitnah pemimpin....tak payah kata orang tp tgk diri sendiri...