About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, December 8, 2011

GEMPAR!!! MELAYU MENGAMUK DI PERAK.


Gambar ini diambil dalam portal Peraktoday. Petang tadi gua dapat sms bertalu-talu dari kenalan rapat untuk mengajak turun ke Ipoh Perak dihadapan pejabat DAPig Perak. " bro. Jom ker opis DAP Ipoh. GMP dan SIM buat demo aman ". Ini antara ayat sms yang gua dapat dari kenalan. Tapi sayang gua tak boleh pergi sebab masih ada di LIMA Langkawi sebab nak tengok Lim Guan Eng lemas. Tapi sayang LGE masih hidup dan ombak laut tidak besar. Mungkin sebab segala raja ombak telah pergi ke pawagam " Ombak Rindu ".

Petang tadi Gagasan Melayu Perak yang diketuai oleh Dato' Seri Hilmi dan Suara Inspirasi Malaysia dengan aman pergi terjah pejabat DAPig Ipoh untuk membantah akan salah laku Nga Kor Ming yang melabel negeri Perak sebagai Darul Kartun. GMP dan SIM juga turut bantah kelakuan Nga yang telah menghina YAB MB Perak sebagai hitam metalik. Kata-kata Nga ini boleh dianggap rasist dan tidak menghormati YAB MB sebagai seorang manusia.

Namun demo ini amat kecewa apabila Nga dari awal sudah lari dari pejabat tersebut dan tidak muncul-mucul walaupun cuba dihubungi oleh kerani pejabat beberapa kali. Sah!!! Nga Kor Ming PENAKUT dan BACUL!!!

GMP dan SIM telah bawa sepanduk serta kain rentang yang tertulis " Please Get Out From This State"!!. Gua rasa sepatutnya ayat ini dikeluarkan kepada Nga kerana menghina negeri sendiri. Perkataan Darul ini perlu dihormati kerana ianya menyentuh Institusi Raja-raja Melayu. Tindakan Nga yang menyatakan Perak Darul Kartun seolah dia telah menghina kesucian Institusi Raja-raja Melayu. Tapi jika gua yang akan terlibat dalam demo tadi gua akan tulis ayat ini pada kain rentang. " Please Get Out From Malay State.. You Like a Shit!! Fuck Nga Kor Ming!".

Jom kita tonton lagi sekali kebodohan Nga Kor Ming. Memang sepatutnya Nga BABI ini dihalau dari negeri Perak Darul Ridzuan. Orang Melayu PAS gelak besar bila cina BABI ini hina negeri Perak.




VIDEO INI SEOLAH MENGHINA VIDEO DIBAWAH!!






p/s: Siapa nampak Nga atas jalan raya. Kasi ludah muka dia. FUCK Nga Kor Ming!!


No comments: