About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, December 12, 2011

CHEGU BAD ABAIKAN IBU KERANA POLITIK?

Bakal menteri pertahanan jika PR memerintah



Semakin hari semakin bongkak manusia bernama Chegu Bad. Mamat ni merupakan anjing perang terbaik Anwar Ibrahim. Berapa dapat upah gua malas nak menipu di sini. Tapi memang dengar citer kaya hasil menabur fitnah di pentas ceramah. Sekali turun ceramah RM15000.00 ambil bayaran?. Fuhhhh!!! Gua pun nak jadi penceramah juak PR ler.. Kaya siot...

Gua baru check email pagi ni. Seorang sahabat yang tidak mahu dikenali nama beliau menghantar email supaya gua tulis dalam blog ini tentang mamat yang dalam gambar di atas merupakan seorang yang hipokrit. Kenapa?

Sepanjang tempoh beliau membesar dan belajar, banyak bantuan kerajaan yang beliau sapu. Sampai air susu kotak di sekolah pun dia sapu bro.. Tapi bila dah besar, boleh cari makan sendiri nak lawan kerajaan. Penghantar email itu juga amat kecewa dengan sikap Bad akhir-akhir ini apabila telah banyak mengabaikan tanggungjawab beliau sebagai seorang anak. Bad dilihat lebih banyak utamakan kerja politik sehingga abaikan orang tua di kampung?.

Oit Bad, lu kena ingat yang lu dibesarkan oleh orang tua lu. Mak lu lahirkan lu bukan main susah tapi bila besar lu nak tinggalkan mak lu ker? Harkk tuitthh!! Dasar lupa daratan!! Lantak lu ler.. Bukan hal aku. Aku tulis ni pun nak suruh pembaca nilai siapa ko sebenarnya. Kaya hasil fitnah atas pentas ceramah, mak bapak disisihkan?. memang tidak patut...


Gambar hiasan

Ibu.. Jasamu tetap anakmu ini kenang. Harap aku tidaklah sejahat insan yang bergelar Chegu Bad.


p/s: Tiba-tiba gua rindu mak bapak. Anwar Boleh Undur A.B.U

No comments: