About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, September 5, 2010

DAP musuh Islam

Assalamualaikum w.b.t.
Setelah sekian lama tok berhenti menulis, hari ini tiba-tiba datangya hasrat untuk berkongsi pandangan dengan para penulis blog sekalian. Perasaan ingin menulis hadir apabila tok mendapat sistem pesanan ringkas daripada seorang sahabat yang menyatakan beliau begitu sedih dengan keadaan ummat Islam di Malaysia yang berjaya dilagakan oleh DAP supaya berbalah sesama sendiri agar hasrat mereka untuk memerintah Malaysia akan tercapai.

Mungkinkah Malaysia ini akan mendapat corak pemerintahan seperti mana PAP memerintah singapura pada hari ini? Tok berkesempatan menjenguk negara Singapura baru-baru ini. Tok begitu sedih melihat keadaan diskriminasi pemimpin di sana terhadap orang Islam. Apa yang paling memeranjatkan diri Tok bila melihat masjid yang tidak dibenarkan speakar menghala ke luar kerana tidak mahu suara Azan membingitkan negara Singapura. Bukankah perkara ini hampir sama berlaku di Selangor baru-baru ini apabila Teressa Kok menyuruh suara Azan Subuh diperlahankan?

Di Kajang, perlukah seorang pemimpin perempuan DAP yang bukan beragama Islam dalam keadaan yang tidak menutup aurat menyampaikan tazkirah kepada qariah Islam di sebuah surau. Kenapa nama Lim Guan Eng boleh menggantikan nama Yang diPertuan Agong dalam bacaan khutbah kedua di Pulau Pinang baru-baru ini? Lihatlah beberapa kejayaan DAP dalam merosakkan akidah ummat Islam di Malaysia. Kita doakan agar Malaysia ini sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t supaya kita dapat menjalankan perintahNya tanpa gangguan musuh Islam seperti DAP ini. Sekian.

2 comments:

C L J said...

Nanti ku tuliskan sebuah sajak khas untuk mu Tok Limbong. Kelak akan muncul ia di Penyair Dari Gunung@blogspot.com. Inshaallah.

TOKGURU86 said...

Terima kasih CLJ.