About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, September 2, 2009

RAHSIA HOTEL PUAKA TERBONGKAR

Ipoh, Perak dikatakan negeri yang satu-satunya memiliki hotel yang sangat menakutkan bermula hari ini. Mengapa ianya terjadi? Terkejut beruk bila mendapat tahu bahawa hantu-hantu ADUN pakatan pembangkang Perak telah berkeliaran di dalam hotel tersebut pada hari ini iaitu jam 11.30 pagi untuk membuat persidangan dewan.
Jika sebelum ini hantu-hantu tersebut merupakan penunggu dibawah pokok, namun hari ini pokok tidak lagi relevan untuk hantu tersebut membuat huru-hara. Hotel Haritage menjadi tempat mereka membuat kekacauan. Tok melihat perkara sebegini telah menjadi semakin serius. Perlukah pawang-pawang dibawa ke hotel tersebut untuk menghalau hantu yang diketuai oleh Nizar bangsat pengkhianat bangsa.
Satu jer soalan yang berlegar dalam benak fikiran tok ni. Betulkah masalah rakyat yang dibincangkan dalam sidang DUN hantu tersebut? Ataupun satu perbincangan untuk merancang strategi bagi memporak perandakan negeri Perak? Jadi, jangan biarkan diri anda diselubungi dengan misteri. Salam 1 Malaysia.

4 comments:

Anonymous said...

kasi potong dia punta anu..dasar anjing dap...///

AntiAnwarDAP said...

tak perlu bawa pawang Tok..nant klu kita halau dri hotel kang die g kat maner2 lak...susah nnt...aper kata kita doa biar nyawa diorg dicabut jer..lenyapkan terus dari muka bumi..

C L J said...

Kalau nak bawa pawang kena bawa ramai sikit dan kenalah ada yang pakai uniform dan ada yang tak pakai uniform. Tapi semua kena ada azimat berlogo sedia berkhidmat.

Ini dah kes berat mahkamah dah putuskan pun dia nak buat gak. MKDN belum ujud lagi. Sekarang pawang besar boleh masukkankan jampi kat botol kaca.

Gi kilah pacong masukkan dalam botol dan hantar suruh mereka bermesyuarat berterusan di kebun kemunting. Baru senang.

ghostWRITER said...

antu neknak di Perak dah moden, tak mainla gayut kat pokok, Neknak PR gayut kat hotel tew.....!!