About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, June 17, 2009

BILA DENDAM MENGUASAI IMAN.




Sudah masa untuk pengikut PAS berfikir sejenak, adakah adil bila seorang ulama' yang selama ini disanjung menolak bulat-bulat kerajaan perpaduan yang cuba dilaksanakan oleh Presiden dan Timb. Presiden PAS. Tidakkah terlalu kasar teguran Nik Aziz yang mengatakan kerajaan perpaduan yang tujuan untuk menyatukan bangsa melayu beragama islam dilabelkan sebagai sampah?

Inilah yang berlaku apabila dendam seorang ulama' telah mengatasi iman. Sesuatu langkah yang baik pon dia akan kata sampah. Tidak sepatutnya Nik Aziz yang sudah nyanyuk barangkali mengatakan Timb. Presiden PAS sebagai Boneka kepada UMNO. Sedarkah Nik Aziz bahawa dialah sebenarnya dijadikan boneka yang buruk oleh DAP dan PKR untuk memecahkan orang melayu yang beragama islam.

Oh Nik Aziz, buang je serban sarunglah jacket untuk menjadikan anda seorang yang profesional seterusnya menguasai ERDOGEN. Nik Aziz, tok rasa adalah baik kamu hormat sikit Presiden dan Timb. Presiden PAS yang telah diamanatkan oleh pengikut kamu. Jangan fikir usia kamu yang lanjut, kamu seorang yang hebat. (baca sini). Banyakkan bersabar tok katakan pada Nasharuddin. Sekian...

.



2 comments:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Nik Aziz tu sudah kemaruk dan bayang tidak ingat apa yang diucapkan, Cuba Tuan fikir bersatu dengan DAP takpe tetapi dengan UMNO sampah...bukan kah itu giler namanya

TOKGURU86 said...

lebih dr giler la bang..
bila wartawan tny jer pasal kerjasama PAS dgn DAP dia mengelak.. Tp kalau tny pasal kerajaan perpaduan keras nak mampos jwb..