About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, October 18, 2015

Ancaman Besar Buat Najib Razak?


1. Umum telah ketahui YB PJS yang mewakili pihak pembangkang telah membuat usul undi tidak percaya ke atas YAB PM berhubung isu RM2.6 Bilion menjelang sidang parlimen penggal yang ke tiga pada 19 Oktober 2015 nanti.

2. Usul tersebut disenaraikan usul yang ke.25 daripada 28 usul secara keseluruhan yang telah tersenarai.

3. Ada kemungkinan besar usul ini tidak akan dibahaskan dalam sidang parlimen penggal ke tiga ini berasaskan sidang parlimen yang sebelum ini kerana tempoh bersidang tidaklah begitu lama.

4. Kalaupun usul ini diberi ruang untuk dibahaskan, ianya mustahil mendapat sokongan 112 ahli parlimen untuk menyokong usul undi tidak percaya terhadap YAB PM Najib Razak berikutan pembangkang hanya memiliki 87 kerusi dalam dewan parlimen.

5. Secara kiraan matematik, YB PJS perlu meyakinkan 25 MP dari Barisan Nasional untuk turut serta menyokong usul tersebut supaya jumlah sokongan mencapai angka 112 iaitu majoriti mudah.

6. Mengambil kira  isu rombakan kabinet yang telah dilakukan oleh YAB PM baru-baru ini, ada kemungkinan besar mereka yang telah kehilangan jawatan kabinet akan memihak kepada pembangkang jika usul ke.25 ini dibahaskan. (andaian penulis).

7. Berkemungkinan 5 orang MP BN dalam senarai yang akan turut serta untuk menyokong undi tidak percaya kepada YAB PM. Siapa mereka? (just wait and see).

8. Jika benar andaian ini, beerti usul ini akan disokong oleh 92 orang ahli parlimen yang juga masih belum mencukupi angka 112. 20 MP BN harus dipancing oleh YB PJS secara serius.

9. 20 orang MP BN adalah sangat mustahil untuk dicari oleh YB PJS agar usul tersebut berjaya mendapat sokongan majoriti mudah. Tetapi...... "Cash Is King". Anything can happen!

10. Najib Razak hakikatnya berhadapan dengan satu ancaman yang sangat besar menjelang sidang parlimen penggal ke tiga ini. "Orang kaya diluar sana terlalu ramai yang mahu Najib Razak berundur". Apakah mustahil untuk orang kaya tersebut laburkan wang bagi memalukan Najib Razak? Segalanya tidak mustahil.


1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK