About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, July 4, 2013

Pasangan Cina Kiasau Alvin & Vivian Hasilkan Video Seks Baru.


PASANGAN Alvin dan Vivian tidak perlu diperkenalkan lagi. 

Nurul Izzah ada hubungan Vivian, pelajar yang belajar di salah sebuah universiti di Singapura. Dahulu kita dikejutkan dengan aksi berani pasangan Alvin dan Vivian ini dalam blog mereka. 

Mereka mencetuskan kegemparan apabila menghasilkan video lucah dan menerbitkan banyak klip-klip pendek yang membincangkan topik mengenai seks secara terbuka. 

Vivian sendiri pernah dikecam kerana bergambar dengan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah serta 'membaluti' tubuhnya dengan bendera Barisan Nasional tak lama dulu. 

Baru-baru ini Vivian cedera parah dibahagian tangannya kerana disamun dan ditetak seorang lelaki yang tidak dikenali berhampiran rumahnya di pinggir Kuala Lumpur. 

Walaupun baru saja keluar dari wad disebabkan kecederaan yang dialaminya, ia tidak menghalang Vivian dan kekasih kesayangannya itu meneruskan 'hobi' mereka merakamkan adegan seks untuk tontonan ramai. 

Terbaru, dengan tangan yang masih berbalut, Vivian dan Alvin kembali dengan 'hasil karya' terbaru mereka! 

Nampaknya walau diserang dan disamun, ia tidak pernah 'menghalang' atau lebih tepat lagi, memberi pengajaran kepada mereka agar tidak terus melakukan perbuatan mengaibkan sebegitu. 

Anda nilai dan tafsirlah sendiri…. – Mynewshub.my 

Vivian jadikan Nurul Izzah sebagai ikon.

Vivian pernah dijadikan alat oleh pihak pembangkang supaya berbogel dengan mengibarkan bendera dacing milik Barisan Nasional.

Mungkin dengan cara demikian, PR berpendapat orang akan mula mencemuh Barisan Nasional kononya penyokong parti BN berlaku tidak sopan dengan memuat naik gambar bogel sambil kibar bendera parti.

Ternyata semua itu adalah kaedah reverse psycology yang direka oleh PR untuk menjatuhkan BN sewaktu PRU13.

Cina Kiasau kurang ajar.

Perangai Cina Kiasau memang sangat melampau sewaktu PRU13. Mereka menggunakan pelbagai cara semata-mata ingin memburukkan imej BN walaupun bertentangan dengan nilai moral dan sesuatu agama itu.

Keberanian pasangan seks Vivian dan Alvin ini sudah pasti disebabkan terdapat individu yang berpengaruh dibelakang mereka seperti Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

No comments: