About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 20, 2013

Panas!! Menjadi Kewajipan Bagi Muslim Boikot Air Asia Selepas Lihat Gambar Ini. #505


Azran Osman CEO Air Asia X
Selesai PRU13, nampaknya bahang PRU13 masih lagi terasa apabila muncun individu-individu bodoh seperti Azran Osman CEO Air Asia X yang menyeran akhbar utama Orang Melayu iaitu Utusan Malaysia berikutan artikel "Apa Lagi Cina Mahu".

Kebodohan Azran jelas terserlah apabila beliau menarik balik iklan Air Asia dalam Utusan Malaysia demi menjaga hati orang Cina terutama DAP.

Tetapi Azran lupa, bahawa tindakan yang diambil beliau akan mendapat kesan yang tidak baik kerana sudah lama kita simpan dan tidak dedahkan tentang kelemahan perkhidmatan Air Asia yang cekik darah dalam diam.


Gay Azran Osman

Siapa Azran Osman sebenarnya? Biarlah gambar yang berbicara. Lesbian, Gay, Transgender dan Biseksual sudah pasti perkara yang dilarang oleh agama Islam.

Namun semua itu tidak menjadi halangan kepada Azran Osman CEO Air Asia X untuk mengamalkan LGBT ini.

Owh... patut ler Azran begitu kuat dan teguh berpihak kepada pembangkang. Rupa-rupanya LGBT yang diperjuangkan oleh pembangkang selama ini, juga menjadi tarikan buat Azran.

Sebagai muslim yang rasional, kita boleh membuat keputusan kerana kita mempunyai pilihan dalam menggunakan perkhidmatan penerbangan. Air Asia atau MAS?

Jika dilihat kepada perangai Azran Osman CEO Air Asia X, sudah pasti MAS akan menjadi pilihan utama kita bermula dari sekarang. 

Nasi Lemak yang di hidangkan dalam penerbangan MAS dibekalkan oleh IKS milik orang Melayu Islam. Tidak salah dan menjadi fardhu kifayah kita sebagi Muslim menyokong perniagaan orang Islam.


9 comments:

Anonymous said...

Aku dah lama boikot Air Asia. Iklan jer manis, tapi servis macam haram. Konon tambang murah, tapi cas tersembunyi tinggi nak mampos..

Anonymous said...

Kalau kita terlambat 10 minit kena charge atau bayar tambahan . kalau AirAsia lamabat 5 jam adakah dia bayar ganti rugi masa kita? dasar perniagaan sembahWANG! ground hostessnya! wao! mentaliti dan adab kelas darjah rendah!

Anonymous said...

biar betul gambar2 tu? Ker super impose? Idung dia, mak oiii, kembang semangkok, tu pun jangann... Kui kui kui

Anonymous said...

Gelinya

Unknown said...

Blog ini telah saya pautkan di http://metromalaya.blogspot.com/tq..

Unknown said...

Travel twice with Air Asia...MAS is much better. Since then only travel with MAS even it is slightly expensive but no delays as experience in my travel with Air Asia and too much restriction in baggage and all sort. Lets fly with MAS and they never paint the sky red as what Air Asia do.

Anonymous said...

yekk...nk termuntahnya...siap senyom lebar lagik..

Anonymous said...

ya allah kau laknatilah airasia dan takdirkanlah airasia segera bankrup da dibungkus oleh ut usan melayu malaysia. doa org dianiaya tiada hijab. amin

TRUEMAN said...

Sayang oooi nak tinggal air asia. First time naik syooknya.. Semua Pramugari pakai baju ketat nak tertonjol keluar dua belon depa. Duduk pula kat seat depan sekali dan menghadap kat pramugari tadi. Masalahnya saya pakai songkok kena buat tidur leee.. Terbayang masa tuu kalau pakai macam gituuu.. hubungan mereka dengan boss macam mana???? Maaf tu buruk sangka saya tak tuduh dan bukan fitnah cuma terasa dalam hatiii.. Tapi bila tengok gambar nii teringatlah peristiwa first time naik kapal terbang tuu iaitu air asia..tadi... Flight kedua ketiga dan keempat dengan air asia pun cam tu juga.. Macam mana tak buruk sangka.. Tapi saya tak cerita kat orang takut timbul fitnah.. Tapi kali ni saya cerita sebab depa memang malu jadi Melayu ( kalau tak salah saya dengar )sedangkan melayu diiktiraf Islam. Jadi kalau malu jadi Islam nak jadi apa???