About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, May 3, 2013

Panas!! Kak Wan Sendiri Akui Perempuan Dalam Video Itu Nurul Izzah. #GE13 #TolakPR


"Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan" 

Itu lah kenyataan peribadi yang dikeluarkan oleh kak wan berikutan penyebaran klip video yang dikatakan melibatkan Nurul Izzah dengan pensyarah beliau.

Kak Wan sendiri akui yang video tersebut memang melibatkan anak sulung beliau dan ini bukanya bahan fitnah dari pihak UMNO.

Kak Wan juga tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas pensyarah tersebut kerana melakukan perkara memalukan dengan Nurul Izzah.

Kalau mak dah akui memang itu adalah anak sulung beliau, jangan pula pihak pembangkang kata ini adalah video edit oleh pihak UMNO.

Tapi yang aku pelik, kenapa hanya pensyarah itu sahaja disalahkan oleh Kak Wan? Apakah bertepuk sebelah tangan boleh berbunyi?

Sudah pasti ada "Butter Trade" antara Nurul Izzah dengan pensyarah tersebut. Aku malas nak komen panjang, cuma kita semua fikirlah sendiri.

U all nak lulus atau gagal exam? Kalau nak lulus, boleh akur dengan permintaan saya? hehehe..



No comments: