About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, May 9, 2013

Maaf!! Hal Ini Aku Terpaksa Kata Orang Cina Bodoh! #505

Surat Anwar Hantar Pada Pengundi Cina.

Orang kata, kalau nak jaga pengundi cina, kita kena pegang taiko dia. Kita kena jaga tauke-tauke cina. Mereka ini semua punyai pengikut yang ramai. Kalau taiko kata A, maka pengikut akan kata A. Kalau tauke kata B maka B jugalah dipilih pengikutnya.

Soalnya, bagaimana nak jaga taiko dan tauke-tauke ini? Hermm.. kebanyakkan tauke atau taiko cina banyak buat bisnes. Samada pasaran gelap mahupun kaki rembat tender kerajaan. 

Maka, mereka ini akan berpaut dengan siapa yang boleh bagi mereka projek ataupun tidak ganggu kerja pasaran gelap mereka. Anyway, mungkin tulisan aku ini juga akan memburukkan BN juga.

Tapi, hari ini aku nak gelarkan orang cina sebenarnya bodoh. Kenapa? Orang cina mudah di tipu oleh Anwar Ibrahim berbanding orang Melayu.

Kita dah maklum akan tsunami cina dalam keputusan PRU13. Orang cina secara total memberi sokongan kepada DAP. Tapi kita tidak ketemu, atas alasan apa orang Cina memberi undi mereka kepada DAP.

DAP cukup mudah berkempen dalam PRU13 yang lepas. Kita tidak lihat jentera DAP berkempen dari rumah ke rumah seperti mana perayu undi UMNO jalankan.

Modus DAP hanya bertemu dengan taiko ataupun tauke cina. Ayat kempen DAP cukup ringkas. "Ini Kali kerajaan sudah pasti UBAH. Orang Melayu sudah solid sokong Anwar, kalau cina tak bagi sokongan pada kerajaan baru, segala projek untuk orang cina sangkut.. Pasaran gelap pasti kerajaan akan kacau".

Anwar Ibrahim telah memberi keyakinan pada Lim Kit Siang bahawa undi orang Melayu 80% akan bagi pada PAS mahupun PKR. Lim Kit Siang memegang janji Anwar itu dan Lim Kit Siang bekerja melalui gerak saraf memegang taiko dan tauke-tauke cina yang gilakan projek. Janji ini jugalah DAP bawa dan sampaikan pada taiko dan tauke cina.

Ternyata percaturan orang Cina silap. Kata dusta Anwar itu hanyalah satu pembohongan yang nyata. Rupa-rupanya Melayu menolak Anwar Ibrahim sebagai PM Malaysia. Ini boleh dilihat apabila kerusi Parlimen PAS dan PKR semakin berkurangan selepas PRU13.

Orang Melayu Yang Pernah Ditipu Anwar.

Sebab itu dalam hal ini aku nak cakap yang orang Cina lagi bodoh berbanding orang Melayu. Pembohongan Anwar Ibrahim tentang 16 September sudah membuka mata orang Melayu yang Anwar Ibrahim sebenarnya tidak boleh dipercayai. Tetapi orang cina masih lagi percaya dengan Anwar.

Kini Anwar Ibrahim semakin terdesak. Aku cukup yakin Lim Kit Siang perlu tutup kemaluanya terhadap orang cina yang telah memberi undi kepada DAP. Harapan besar orang cina yang mahukan kerajaan baru, 100% terletak di bahu Lim Kit Siang. Orang Cina takut jika kerajaan hari ini tidak lagi memberi tender kepada mereka kerana sokongan pengundi cina cukup rendah kepada MCA.

Lim Kit Siang menipu tauke cina, dan Anwar Ibrahim pula menipu Lim Kit Siang. Maka itu, Anwar Ibrahim perlu pulihkan keadaan ini walau dengan apa cara sekalipun. Cara jahat mahupun baik, kerajaan mesti bertukar sekarang.


Bagi menutup malu dengan pengundi cina yang telah mereka tipu, maka sekali lagi rakyat di heret untuk membuat himpunan semalam. Tujuanya tidak ada lain melainkan untuk tumbangkan kerajaan pilihan majoriti rakyat Malaysia iaitu Barisan Nasional.

Anwar Ibrahim semakin terdesak. Sudah pasti Lim Kit Siang terus menerus akan menekan Anwar supaya kerajaan perlu di UBAH walaupun dengan cara yang jahat.

Tidak cukup dengan itu, Anwar melalui surat yang dihantar kepada pengundi cina ada menyatakan bahawa Lim Kit Siang akan menjadi Perdana Menteri selepas 2 tahun Anwar memegang jawatan itu. 

Dalam hal ini, jelaslah bahawa pengundi cina sangat bodoh. Mereka mentah-mentah di tipu oleh Melayu yang bernama Anwar Ibrahim. Tun Mahathir yang lama bersama Anwar pun boleh tertipu, inikan pula pengundi cina yang tinggal di Singapore.

Lepas ni aku nak menulis pasal 3 orang Melayu bodoh di Perak.






9 comments:

Anonymous said...

Kenapalah orang cina ni boleh percaya sangat dengan Anwar Ibrahim.. Malu doww... Aku ingat orang Cina ni cerdik sangat, rupanya lembu juga erk??

Anonymous said...

Siapa kata Cina lagi cerdik dari Melayu? Dengar ni baik-baik."Berjuta-juta Cina diperlukan untuk menipu satu Melayu bernama Najib tetapi hanya satu Melayu bernama Anwar diperlukan untuk menipu berjuta-juta Cina".

belang said...

hahahaha.....anon may 9, aku pinjam nanti yer ayat tu...aku like.

Anonymous said...

Hahahaha... Mmg bodoh org Cina ni... Hidup MELAYU

Anonymous said...

Takyah nk mintak maaf bro... Kata je diorang ni bodoh... Memang bodoh nak mampos puak cina ni...

Anonymous said...

Orang cina mmg manusia yang suka ambil peluang lebih cepat berbanding org lain. Mereka suka main tilik menilik. PRU13, tilikan mereka tersasar jauh yang akhirnya memakan diri mereka.

nshinah said...

Teruslah Berpegang teguh kepada KEBENARAN dan keikhlasan, wahai saudara Islam/ Melayu.

InsyaAllah BN akan terus menerajui negara dengan baik.

Biarlah Cina-DAP-(yang Kafir)yang terus dibuai kesesatan DAN PERASAAN KEGELISAHAN oleh Anwar Ibrahim dan PKR (tidak termasuk Cina Islam ya).

Cina -Islam adalah species lain yang amat menghargai keamanan.

AMEEN

Anonymous said...

Kita sokong je Kerajaan sekarang. Aku pasti tidak ade siapa2 akn rugi. Percaye la. Baik kaye baik yg miskin. Semua akn bjalan lancar.

Anonymous said...

Kenapa la orang melayu dan cina ni bodoh sgt pergi undi pakatan.undilah bn anjing sejati turun temurun.barulah bodoh bertingkat tingkat namanya.