About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 6, 2013

Baki 7 Hari, Sejarah Hitam Malaysia Bakal Berulang?


Gerakan komunis cina hari ini tidak ubah seperti gerakan mereka pada 13 Mei 1969. Selepas mereka menang besar di beberapa kerusi Parlimen kawasan majoriti cina pada PRU13, mereka sudah menampakan sikap sombong serta angkuh kononya mereka sudah menjadi tuan dibeberapa tempat.

Kita tidak akan lupa tragedi komunis cina yang membunuh Ketua Polis Negera pada 1969. Kita juga tidak lupa cina komunis pernah bunuh orang Melayu dalam pawagam di Selangor pada tahun 1969. 

Hari ini, cina komunis merancang strategi dengan lebih baik berbanding 1969. Mereka cuba menimbulkan kemarahan segelintir orang Melayu yang bodoh terhadap kerajaan Barisan Nasional dengan mencipta pelbagai isu dalam PRU13.

Kita tidak menolak, isu pengundi hantu, black out, dakwat kekal yang tidak kekal semunya dikepalai oleh cina komunis. Tujuan mereka hanya satu iaitu membangkitkan kemarahan orang Melayu PAS dan PKR supaya bersama mereka dalam gerakan untuk merusuh.

Cina paling takut jika mereka merusuh dalam keadaan orang Melayu bersatu. Akibat itu, agenda pertama mereka pecah belahkan dahulu orang Melayu, kemudian mereka akan perintah orang Melayu.

Hari ini 6 Mei 2013. Berbaki 7 hari lagi 13 Mei akan menjelang tiba. Apakah dalam tempoh 7 hari ini cina komunis akan terus menyusun gerak langkah supaya mereka boleh merusuh dan membunuh orang Melayu?

Kini cina komunis boleh mendabik dada. Kalaupun mereka bergerak untuk mengusir Melayu, mereka tidak lagi bimbang kerana orang Melayu PAS dan PKR akan turut bersama mereka untuk mengusir Melayu.

Realitinya, cina komunis adalah tuan dalam pembangkang hari ini. DAP 38 kerusi, PAS 21 kerusi dan PKR 28 kerusi. Mustahil DAP akan akur dengan PAS yang lebih kecil kuasanya.

Apapun, aku harap kerajaan BN tidak cepat melatah dengan provokasi yang cina komunis ini akan lakukan. Kalaupun mereka ingin merusuh, biarkan mereka merusuh.

Kepada orang Melayu, kalaupun ada cina yang cuba provok anda dengan kata-kata kesat, anda hanya perlu menyebut "kami ada 133".

blog ini akan rehat panjang. Wasalam..

2 comments:

Anonymous said...

Chinese belt will be come truth in Malaysia...

مهمد شفاريز said...

Kepada orang Melayu, kalaupun ada cina yang cuba provok anda dengan kata-kata kesat, anda hanya perlu menyebut "kami ada 133".

133 bkn milik pnuh org melayu

Wasalam