About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 8, 2013

Terkini!! Poster Calon BEBAS Parlimen Permatang Pauh @PapaGomo Mula Dicetak? #TolakPR

Poster PapaGomo?

Individu sebenar pengendali kepada blog papagomo.com masih menjadi tanda tanya. Ada pihak berkata nama sebenar beliau adalah Wan Azri, namun aku tidak pasti kesahihanya.



Siapa pun beliau, yang jelas ia menjadi satu ancaman besar kepada Anwar Ibrahim. PRU13 orang kata adalah PRU yang getir buat BN, namun bila adanya papagomo, PRU13 juga turut menjadi getir buat Anwar Ibrahim.

Apakah benar pengendali blog papagomo.com ini nekad untuk menentang Anwar PRU13? Jika benar, sudah pasti ianya satu pertandingan yang sangat unik. Blogger VS Banduan.

Terdapat pihak cuba menafikan kelayakkan blogger papagomo untuk menjadi calon PRU13 kononya beliau pernah dipenjarakan, tapi kita jangan lupa Anwar juga bekas banduan yang pernah masuk penjara.

Beerti di Permatang Pauh nanti rakyat terpaksa memilih banduan mana yang terbaik untuk menjadi wakil rakyat.

Jika diperlukan, kecil tapak tangan nyiru aku tadahkan buat papagomo. Aku sanggup berkampung di Permatang Pauh untuk bantu papagomo samada gantung banner mahupun edar flyers.

Aku bukan nak puji gomo lebih-lebih, tapi paling tidak beliau berani kerana benar. Ada ker blogger pembangkang yang suka tabur fitnah ke atas Najib Razak sanggup jadi calon PRU13 di Pekan?

Mana milosuam? Mana pergi amenoworl? mana pergi anaksungaiderhaka? Kenapa korang tak lawan Najib di Pekan? Jangan asyik sebar fitnah kemudian menyorok jer.

Lawan Tetap Lawan papagomo. Do or Die? Kita lawan Anwar bukan sebab nama dia Anwar, tapi kita lawan Anwar sebab dia syaitan bertopengkan manusia. 7000 orang ahli Nadi Rakyat bersedia jadi jentera untuk gomo.

7 comments:

Anonymous said...

Salam. Kalau bukan ahli Nadi Rakyat ada peluang ker untuk bantu gomo berkempen di Permatang Pauh? Atau kena daftar ahli dulu? Saya xcited nak bantu ni sbb benci sangat dgn Anwar Ibrahim.

TOKGURU86 said...

Boleh. Email nama, no h/p ke infotokguru@gmail.com. Nnt kami akan hubungi. Lawan Tetap Lawan.

Anonymous said...

hehehehe... comel poster Papagomo..

Anonymous said...

papagomo lambang tu jgn guna ky jelly tau....guna gambar cendawan ker....kih.....

Anonymous said...

attackkkkk!!!!!!!!!...kami sentiasa bersama papagomo....sabahan bloggers!!!

NutCrakcer said...

Syabas. Ni baru gentlemen. Bukan tentang dalam blogger saja, malah berdepan dalam PRU13. Bukan macam pencacai2 dalam blogger, tau merapu saja tapi tak berani nak tentang Najib. Lawan dia Papagomo, biar dia terlentang dan tak bangun2 lagi selepas PRU13 nanti.

Anonymous said...

Kita lawan anwar bukan kerana namanya anwar.. kita lawan anwar kerana kotey nye membengkok kesana sini...