About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 10, 2013

Terkini!! PAS Kelantan Arahkan Majlis Daerah Tumpat Sita Pusat Pengajian Islam Geting Kerana Politik!! #TolakPAS #GE13.



Mana kebebasan bersuara yang diperjuangkan oleh DAPig, PKR dan PAS? Kenapa bila orang lain bersuara mengkritik mereka, tindakan kejam telah diambil?

Baik Anwar atau siapa sahaja yang ada dalam pembangkang, pasti akan menyekat orang lain bersuara mengkritik tindakan mereka.

Kalau Anwar, kejer dia nak saman orang jer kalau kita kritik dia, terkini di Kelantan, apabila sekumpulan ulamak bersuara menentang PAS, mereka arahkan Majlis Daerah sita pondok milik kumpulan ulamak yang menentang mereka.

Sial kan Nik Aziz dan pemimpin PAS di Kelantan? Apa? Dia ingat dia Tuhan atau nabi ker sampai kita tak boleh nak tegur atau kritik?

Kumpulan Ulama' Menentang PAS
Pesanan buat Nik Aziz, aku nasihatkan supaya arahkan semua Majlis Daerah di Kelantan robohkan semua rumah atau kedai milik penyokong BN.

Semakin PAS berlaku kejam, semakin hebat rakyat Kelantan akan bangkit menentang PAS. Mereka yang menegur PAS adalah untuk kebaikan ummat bukanya mengajak kepada perpecahan.

Anwar Ibrahim yang tidak bermoral PAS boleh sanjung tetapi ulama' pondok Nik Aziz sanggup arahkan Majlis Daerah robohkan pusat pengajian. 


5 comments:

Anonymous said...

Gila dah politik PAS ni. Semakin hari semakin bangang. Kerana DAP yang duk menentang ISlam, PAS sanggup robohkan pusat pengajian untuk menyebarkan syiar Islam. PAS anti Islam.

Anonymous said...

Hidup Islam PAS!!! Take Beer!!

Zul(Babah Nida) said...

Bodohnya Nik Aziz........ Ko ingat ko tu maksum sangat ke? Ko tak takut ke nanti dipersoalkan disana nanti?

Anonymous said...

Nik Aziz dah nyanyuk tahap gaban dah.. Sokong BN lah PRU13. Dulu sokong PAS.

Anonymous said...

Kesian pada ulamak kite ..agaknye die dah lupa ape yg diperjuangkan olehnya selama ini smpai tergamak bertindak mgikut perasaan ...islam tk prnah mgajar kita berdendam apatah lagi menyekat usaha untuk menyebarkan ilmu Allah...Ya Allah sedarkanlah pemimpin di bumi mu ini sblm terlambat....:-(