About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, April 6, 2013

Statistik Memalukan PAS. Maaf @nikabdulaziz !! Kami Terpaksa Dedahkan. #TolakPAS #UndiBN.


Apa yang tidak kena dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh DPP Malaysia [Official] di atas? Mungkin sekali imbas kita sendiri tidak perasan, tapi kalau diperhatikan betul-betul, nampak sangat PAS memang jahil.

Aku cuma ada dua perkara nak ulas pasal statistik yang DPP keluarkan ini. Pertama dari segi kejahilan matematik DPP. 71 + 39 + 11 = 121%. Sepatutnya DPP kena jadikan angka selepas ditambah adalah 100% bukanya 121 %.

Selesai bab kebodohan orang PAS ini dalam ilmu hisab/matematik. Mungkin admin DPP ni budak umur 1 tahun ataupun memang jenis manusia yang suka ponteng sekolah.

Kedua, secara tidak lansung kenyataan yang dikeluarkan oleh DPP itu sekaligus menafikan tuduhan pembangkang yang selama ini kononya UMNO adalah parti yang rasis atau perkauman.

Inilah keharmonian dalam Barisan Nasional. Walaupun kawasan tersebut majoriti adalah orang Melayu, namun atas semangat setiakawan pelbagai kaum, BN tidak ada masalah untuk bagi kerusi tersebut kepada bukan Melayu.

Bermakna tidak timbul isu yang UMNO, MIC, MCA tidak percaya antara satu sama lain.

Sebenarnya PAS, DAP dan PKR parti rasis. Kalau mereka tidak rasis kenapa PAS hanya mencari kerusi yang majoriti orang Melayu? Kenapa DAP hanya berani bertanding di kawasan majoriti Cina?

Masih kita ingat dengan kenyataan Nik Aziz? "Haram bersekongkol dengan orang Kafir". Apa Nik Aziz ingat Malaysia ini bapak dia punya sampai nak menafikan 100% hak kaum lain?

Tapi tub..tub... DAPig juga Nik Aziz pilih untuk berkawan dalam perjuangan parti mereka. Apa kes? Ludah ke langit jatuh ke muka balik.

Ok lah.. menulis pasal masalah PAS, DAP dan PKR ni, 7 hari 7 malam belum tentu habis. Apapun PRU13 jom kita pangkah BN.


3 comments:

Anonymous said...

Patut ler DAP mudah sangat anjingkan orang PAS. Rupanya bodoh puak-puak PAS ni. Kalau mcm ni lah, negara pun bolh tergadai beb.

Anonymous said...

ha ha ha ha ha .. Cai PR mmg bangang. Kesian aku tengok.

Anonymous said...

DPP tunggu NIK AJIS kata...sifir mu tu betul..UMNO yg tak tau kira.....haahahahah bodoh jahil dan disesatkan oleh Tuan Guru Sesat