About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 30, 2013

Ramai Yang Tertipu Dengan Agenda Ghaib Anwar Ibrahim. #GE13 #TolakPR

Merah Tuntut Royalti?

Gila!!Memang gila!! Agenda yahudi zionis semakin berjaya diluaskan di Malaysia. Yahudi Zionis akan guna segala cara untuk sesatkan orang Islam di Malaysia. Kali ini melalui himpunan KL112.

Kumpulan Gay dan Lesbian di negara luar
Dari himpunan bersih lagi kita sudah dapati sebenarnya himpunan tersebut bertujuan untuk perjuangkan hak kebebasan seks yang melampau. Kali ini himpunan tersebut diteruskan lagi dengan ditukar nama kepada KL112.

Lihat gambar di atas, kelihatan 4 orang gay di negara luar mengenakan pakaian bewarna hijau, oren, kuning dan merah sewaktu kempen LGBT di negara mereka. Apakah satu kebetulan dengan KL112.



Umum kita ketahui, pada 12 Januari ini satu himpunan KL112 dianjurkan oleh puak pakatan pembangkang. Mereka memaksa agar sesiapa yang ingin turun wajib memakai baju berwarna merah, hijau, kuning dan oren.

Wanita Lesbian Malaysia

Mungkin Ambiga pejuang Lesbian, sebab itu sehingga hari ini Ambiga tidak ada suami. Ambiga jugalah pengasas kepada himpunan bersih yang menggunakan pakaian berwarna kuning.

Kipas milik seorang Lesbian
Peranan warna sudah mencukupi untuk perjuangkan hak LGBT. Bagi kumpulan seks songsang ini, merah, kuning, oren dan hijau adalah warna milik mereka. 

London Gay Pride used Red Colour.
Apakah ini semua kebetulan dengan himpuan KL112 yang mana kumpulan tuntutan royalti guna warna merah, anti FGVH guna warna oren, BERSIH guna warna kuning dan anti lynas guna warna hijau? ataupun semua ini memang sudah dirancang oleh musuh Islam?

Kebetulan juga tarikh himpunan tersebut sama dengan tarikh Shamsidar akan diheret ke mahkamah untuk perbicaraan salah laku seks bebas Anwar Ibrahim. Ini beerti KL112 adalah perjuangkan seks bebas Anwar Ibrahim?


2 comments:

Anonymous said...

Aku setuju dengan penulisan tokguru86 ini. Yahudi akan cari jalan bagaimana nak hancurkan bumi Islam dan rosakkan akidah orang Islam di Malaysia.

Sudah pasti ada orang yahudi di Malaysia ini yang menajdi petualang untuk merosakkan negara dan agama.

Kaum yahudi pasti akan senang dengan himpunan KL112 nnt.

Aku juga yakin pasti ramai wartawan yg dihantar oleh yahudi pada 12 Januari nnt untuk burukkan nama Malaysia.

ALLAHUAKHBAR!!!

Anonymous said...

Sapa yg turun KL112 memang manusia yang paling bodoh atas muka bumi. Terutama orang Islam yang diperbodohkan oleh kafir laknat.