About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 4, 2013

#PRU13 Hidup Mati Politik Anwar Ibrahim. #UndiBN


Mengapa dan kenapa Anwar perlu lari dari Permatang Pauh? Bukankah itu kubu kuat Anwar? Kenapa perlu lari dari kawasan majoriti Melayu dan bertapak di kawasan majoriti Cina?

Tembelang sudah pecah? Masalah moral sudah tersebar? hahaha.. Baru kamu tahu yang Melayu sudah menolak kamu secara total wahai Anwar.

Tapi yang timbul sedikit persoalan, orang Cina memang tidak kisah erk pemimpin calon mereka ada masalah moral? hermmm...

Mana kamu mahu lari Anwar? Atas dunia boleh ler kamu pindah randah cari kerusi untuk bertanding, tapi hukum Allah nanti? boleh lari???

hehehe.. best kan jadi pemimpin pembangkang? Rasa tidak selamat, boleh pindah ke tempat lain. 5 tahun jadi wakil rakyat, apapun tidak buat. Rakyat nak jumpa pun setahun sekali.

Pengundi semakin bijak. Mereka mahu orang tempatan yang jadi wakil kepada mereka untuk bersuara di Parlimen dan DUN. Pengundi yakin, hanya orang tempatan tahu masalah tempatan.

Kalau betul takdir Anwar bertanding di Ipoh Timur, tahu ker Anwar jalan dan lorong-lorong nak ke taman atau perumahan? Kenalkah Anwar dengan pengundi-pengundi disitu?

Kalau pengundi pun Anwar tidak kenal, macamner Anwar nak dengar masalah mereka?

Aku rasa, PRU13 adalah PRU terakhir buat Anwar. Anwar kalah dengan penuh aib. Kita sama-sama tengok nanti.

No comments: