About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 30, 2013

New Order!! Percaturan Yahudi Untuk Anwar Ibrahim Menjadi Perdana Menteri Tersebar.#GE13 #TolakPR #Vote4BN


Mungkin kita hanya merasakan kata-kata Adolf Hitler itu satu perkara yang biasa. Bagi sesetengah manusia, kita menganggap kata-kata Hitler di atas hanya untuk menyuruh manusia menghormati beliau.

Tetapi, apabila kita dapat melihat sendiri kekejaman Yahudi terhadap rakyat Palestin, barulah kita rasa ada kebenaranya apa yang Hitler ungkapkan.

Pernah kita baca buku protokol Zionis Yahudi? Dalam buku tersebut terdapat beberapa protokol atau sumpah zionis yang menjadi pegangan mereka.

Bagi kita, ianya tidak ada kepentingan untuk kita mengambil tahu tentang protokol Zionis. Tapi keseluruhan muslim jelas "Yahudi Nasrani Tidak Akan Senang Sampai Bila-bila Dengan Agama Islam".


Aku mula tertarik dengan beberap protokol atau sumpah Zionis yang terdapat dalam buku tersebut. Anyway, buku ini bukan ditulis oleh orang UMNO. Awal-awal aku cakap sebab takut ada pembangkang kata ini semua Konspirasi UMNO.

Salah satu sumpah Zionis adalah membakar semangat rakyat di mana-mana negara hingga menjadi histeria atau hilang akal supaya rakyat akan menghancurkan apa sahaja yang zionis mahu. Ketika itu, nama Tuhan juga mampu terhapus.

Apakah kehancuran sewaktu rusuhan BERSIH hanyalah satu kebetulan? Apakah tingkah laku rakyat Malaysia yang bagaikan orang hilang akal hanya satu kebetulan? Ataupun ini salah satu sumpah Zionis?

Waktu rusuhan BERSIH, Kuala Lumpur bagaikan mengalami saat kehancuran yang sangat dasyat. Perusuh bagaikan dihasut syaitan hingga hilang pertimbangan.

Polis dipukul, harta awam dirosakkan, sistem nilai dalam diri bagaikan tidak lagi wujud. Tatasusila yang dituntut agama Islam sudah diketepikan. Kejayaan sumpah Zionis pertama sudah diperolehi.


Kemudian aku terus baca buku protokol atau sumpah Zionis ini. Aku terjumpa lagi sumpah Zionis yang juga sudah berlaku di Malaysia.

Zionis atau Yahudi atau Israel akan jadikan mana-mana negara selain negara milik mereka sebagai gelanggang perbalahan manusia yang membawa kepada huru-hara.

Motif Zionis adalah berupaya untuk menjatuhkan ekonomi sesebuah negara tersebut. Waktu itu, Zionis akan berlagak sebagai penyelamat dan membawa masuk Sosialis dan Komunis yang boleh memberi ruang kepada Zionis menguasai bangsa lain.


Insiden pencerobohan di Lahad Datu masih hangat dibicarakan. Umum ketahui, di Lahad Datu pertempuran yang berlaku adalah sesama muslim. 

Jika dilihat dari protokol Zionis di atas, kita tidak pelik bila ada dakwaan kuasa asing yang memberi dana kepada tentera KIRAM 3 untuk menyerang Lahad Datu.

Laporan yang dikeluarkan kementerian Pelancongan Malaysia, pendapatan negara melalui sektor pelancongan di Sabah merudum. Mungkin bab ekonomi tidak perlu dibicarakan di sini, tetapi yang nyata orang Islam berbunuhan sesama Islam.


Aku terus membaca buku sumpah Zionis ini. Banyak yang aku temui yang selama ini ada bibit-bibit berlaku di negara kita. Mungkin tidak perlu aku mengambil semuanya untuk ditulis di sini.

Aku tertarik dengan sumpah yang terakhir ini. Yahudi akan membawa masuk racun "LIBERALISME" ke mana-mana negara supaya menggugat kestabilan politik. 

Yahudi akan atur pilihanraya supaya boleh memberi kemenangan kepada pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen Yahudi.


Kita jangan mengambil mudah dengan apa yang pernah diperkatakan oleh Ustaz Ismail Mina tentang Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim merupakan manusia yang mengamalkan Liberalisme dalam negara kita.

Ustaz Ismail Mina adalah bekas rakan karib Anwar Ibrahim sewaktu dalam ABIM dahulu. Ustaz Ismail Mina yakin 100% yang Anwar adalah manusia yang liberal.

Maka kita tidak pelik bila Anwar pernah menyokong usaha menjaga keselamatan negara Israel yang mana kenyataan itu dilaporkan oleh Wall Street Journal. 

PRU13 semakin hampir beb... Zionis sudah mengatur segala-galanya di Malaysia ini. Sosialis? Komunis?Liberalisme? Rusuhan? Peperangan? Semuanya sudah berlaku di Malaysia menjelang PRU13.

Hajat besar zionis dalam buku sumpah tersebut adalah mengangkat Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia selepas ini.

Berdoalah wahai muslim di Malaysia.. Berdoalah pada Allah yang maha kuasa agar agenda Yahudi Zionis tidak akan berjaya di bumi Malaysia tercinta ini.

Video di bawah ini mungkin boleh mengukuhkan lagi apa yang aku tulis di atas. Kita jangan terlepas pandang dengan mainan jahat agen-agen Yahudi di Malaysia ini.



5 comments:

Anonymous said...

Yer... Hujah anda jelas tokguru86.. Yahudi mmg bangsa yg bijak dan perlu kita akui kebijaksanaan mereka. Kadang2 kita sendiri melihat yahudi ini dipihak yg benar sbb mereka mmg pandai doktrin pemikiran manusia. Yahudi bijak merancang dan melaksakan apa yg dirancang.. Saidina Ali pernah pernah berkata. Kebathilan yang terancang boleh mengalahkan kebenaran yg tidak terancang.. Anwar Ibrahim??? Mmg dr gerakan pelajar lg diperhambakan oleh Yahudi Nasrani..

Unknown said...

Syabas bro hujah yg mantap.... Malam nanti saya pick up...

TOKGURU86 said...

Okeh Budak Benteng..

Anonymous said...

Anwar Ibrahim mmg laknat, jahat, jahil.. Tolak Anwar..

Anonymous said...

anwar tu agen Amerika...kalo dia jd PM kira Malaysia ni ditadbir oleh Amerika...anwardisogok dgn jantan jambu dan chinadolls (dia sula China look) pun.dia dh puas..semua keputusan hal ehwal Malaysia diserah pd Yahudi..hancur Islam disini!