About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 15, 2013

Meletop!! PAS Umum Calon #PRU13 Yang Ada Masalah Mental. #TolakPR.

Gambar hiasan

Tiada angin dan ribut, mana mungkin pokok boleh bergoyang. Kalau tiada punca manakan boleh orang bercakap tentang perkara ini.

PAS terlampau teruja dengan populariti salah seorang calon yang telah diumumkan tanpa mengkaji sedikit latar belakang calon tersebut.

Dalaman PAS sendiri tidak tahu calon yang bakal bertanding tersebut ada masalah mental atau sakit jiwa kerana bakal calon tersebut baru setahun jagung menyertai PAS.

Mana maklumat yang aku dapat? Tidak perlu bertanya untuk mencari jawapan tersebut kerana kami hanya tunggu masa untuk penamaan calon.

PAS tahu ker yang calon tersebut memiliki kad atau lesen gila? Mungkin pemimpin PAS kena semak lagi sekali senarai calon mereka.

Lelaki atau perempuan calon yang dimaksudkan? Itu pun kami akan tunggu sehingga penamaan calon baru ianya akan didedahkan.

Salinan rekod rawatan di hospital sudah ada ditangan kami yang mengesahkan bahawa beliau memang mengalami masalah murung dan mental disorder.

Siapakah beliau ini? Kita semua tunggu. Hari ini penamaan calon, esok kami akan ceritakan semua ini beserta bukti yang kukuh. Kami tidak mahu pemimpin yang dipilih adalah penyakit mental.

3 comments:

Anonymous said...

Macam dah tahu jer sapa yg dimaksudkan. hehehe.. calon belah selatan kan? kekeke..

Anonymous said...

hehehe. PAS bodoh.. Nnt calon tu kena reject oleh SPR awal-awal bila semak rekod kesihatan. Individu yg ada masalah mental tidak layak bertanding.

TOKGURU86 said...

anon 9:04. Yer!! BN akan menang tanpa bertanding kerusi tersebut nnt.. Disebabkan kebodohan PAS sendiri. Kah Kah kah.. Juz wet n c.