About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 17, 2013

Calon Kegemaran Aku Bagi Negeri Perak #PRU13. #TolakPR #UndiBN


Setiap orang pasti ada calon kegemaran mereka pada PRU13 ini. Semua yang aku pilih ini bukan beerti aku tidak suka pada calon yang lain, tetapi inilah calon yang menjadi kegemaran aku untuk negeri Perak.

Kesempatan ini aku ingin ucapkan tahniah kepada mereka di atas kerana terpilih untuk memikul amanah rakyat jika ditakdir menang pada PRU ini.

Semoga mereka ini terus diberi kekuatan untuk melalui hari-hari getir sepanjang proses pilihanraya yang akan berlansung.

Jika takdir anda menang, teruslah kekal seperti mana anda sekarang. Bila berjalan sekali sekala pandanglah ke bawah agar kita tidak tersepak benda yang tidak elok.

Teruskan perjuangan buat mereka yang berada di bawah ini:



1. Kak Midah (DUN Sungai Rapat)

2. Bro Muamar Gadaffi (Parlimen Parit Buntar)

3. Dato Syam (DUN Alor Pongsu)

4. Dato Wan (Parlimen Kuala Kangsar)

5. Kak Sal (DUN Temenggor)

6. Dato Shamsul Anuar (Parlimen Lenggong)

7. Pak Toh Mizi (DUN Kenering)

8. Dato Shamsudin (DUN Ayer Kuning)



1 comment:

Harimau Kumbang said...

Saya pun suka.Kak Midah sangat rajin dan berani.Dato Wan humble,amanah orang nya dan isteri beliau seorang yang bijak bergaul dan merendah diri...Yang lain saya kurang kenal secara peribadi tapi saya yakin mereka juga pasti tak kurang hebat nya.
Moga segala harapan dan doa kita diterima Allah swt.Selamat Berjuang.