About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, April 14, 2013

Breaking News! Tepat Jangkaan Aku, Orang Kuat PKR Keluar Parti. #TolakPR.

Semalam aku baru sahaja menulis isu yang bergolak di Bagan Serai antara Tan Kuda (Ketua Cabang PKR Bagan Serai) dengan calon PRU13 PKR Muhamad Nor Manuty baca sini, terkini disahkan Ketua Cabang PKR tersebut telah keluar parti dan nekad bertanding atas tiket BEBAS pada PRU13.

Tan Kuda

Peluang UMNO/BN untuk merampas Parlimen Bagan Serai pada PRU13 ini cukup besar. Perpecahan yang berlaku antara PAS dan PKR Bagan Serai memberi laluan yang cukup baik untuk BN mengatur strategi bagi merampas Parlimen tersebut.

Tan Kuda dimaklumkan telah mengambil borang pencalonan di SPR untuk bertanding atas tiket BEBAS bagi Parlimen Bagan Serai. Pertandingan 4 penjuru bakal berlaku di kawasan tersebut antara PKR, PAS, BN dan BEBAS.

Sah bahawa dakwaan orang ramai selama ini bahawa PKR adalah Parti Keluar Ramai-ramai adalah sangat tepat. PRU13 adalah zaman kehancuran PKR.


5 comments:

Anonymous said...

depa ingat TAN boleh diperkudakan. Syabas TAN KUDA!!!

Anonymous said...

Hidup Tan Kuda!!

Anonymous said...

Hancor! Hancor! PR Hancor! Bungkus! bungkus! PR bungkus!! Hidup UMNo!!

Anonymous said...

Hek eleh!! bila masa pulak ko pernah jangka benda ni nak berlaku!?? alih2 nak kata jangkaan ko tepat pulak dah??!! Bosan betul la aku dengan pelampau UMNO ni! Lebih sudu dari Kuah!!

Hancor anwar dan PKR!!



Anonymous said...

lawan tan....jgn biar pkr perkuda hang saja...lawan jgn x lawan...amigosss