About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, April 28, 2013

Amaran!! Gambar Zuhud Husam Musa Bakal Dinaikkan Di Putrajaya.#GE13 #TolakPR.


Sampai bila PAS mahu menipu rakyat dengan lakonan-lakonan mereka? PRU12 mungkin boleh PAS menipu rakyat sebab ketika itu pembangkang hampir 80% menguasai media baru. Tetapi zaman telahpun berubah. Penguasaan media baru antara BN dan pembangkang boleh dikatakan 50%-50%.

Kita yakin, gambar-gambar zuhud Nik Aziz akan dijadikan modal paling mahal untuk pembangkang meraih undi terutama dari kalangan orang Melayu. Mereka percaya, hati orang Melayu cukup lembut untuk menerima lakonan Nik Aziz ini.

Namun ini semua kita bercerita 5 tahun yang lepas. Setiap lakonan Nik Aziz ini telah dibongkarkan satu demi satu oleh kumpulan media baru mesra Barisan Nasional.

Dahulu, orang Johor, KL, Selangor, Perak tidak tahu yang Nik Aziz punya banglo besar. Orang luar hanya tahu Nik Aziz hanya memilik rumah usang yang disebarkan oleh media pihak mereka. Namun hari ini, dengan penguasaan media oleh pihak pro BN, selain orang Kelantan sudah tahu yang Nik Aziz juga punyai aset yang begitu hebat.

Kezuhudan Nik Aziz sudah tidak laku. Lakonan Nik Aziz tidak lagi berkesan. Air mata buaya Nik Aziz tidak lagi semahal PRU12.

Selesai aku bercerita bab Nik Aziz. Aku hari ini mendapat maklumat dari kawasan Putrajaya. Kita tahu, Husam Musa meroyan ingin kalahkan Tengku Adnan bagi Parlimen Putrajaya.

Husam tidak berjaya menangkis segala cerita tentang kegagalan beliau di Kelantan yang didedahkan oleh media mesra BN. Tidak cukup dengan itu, bekas pegawai khas Husam Syed Azidi sendiri turun ke Putrajaya untuk menceritakan hal sebenar yang Husam Musa adalah manusia hipokrit.


Husam masih lagi percaya, perang psycology amat penting dalam PRU13 ini. Kejayaan besar PAS Kelantan sewaktu PRU12 adalah kerana idea beliau mencipta gambar Nik Aziz menangis dan jadikan billboard besar untuk dinaikkan di tepi-tepi jalan. Kerana billboard itulah, pengundi luar Kelantan balik mengundi dan memangkah PAS.

Husam yang juga membayar kepada Syed Azidi menyebarkan gambar-gambar zuhud Nik Aziz  melalui blog kickdifella. Waktu itu, pengundi yang berada di luar Kelantan terpegun dengan air mata buaya Nik Aziz.

Hari ini, Husam Musa dalam cubaan menggunakan strategi yang sama untuk menipu warga Putrajaya. Dalam masa beberapa hari lagi, pasti akan naik billboard besar di Putrajaya yang terpampang wajah Husam Musa sedang memegang kitab suci al-Quran.

Sesi Fotografi itu berlaku pada hari ini yang mana hanya mengambil masa 10 ke 15 minit. Mesej yang cuba disampaikan oleh Husam melalui billboard tersebut beliau seorang yang rajin membaca al-Quran dan itulah amalan setiap hari beliau. 

Husam Musa cuba bermain dengan persepsi rakyat. Husam cuba doktrin pemikiran rakyat kononya dia juga manusia yang sangat zuhud, padahal dialah manusia yang paling hipokrit.

Warga Putrajaya bukan bodoh. Warga Putrajaya sememangnya perlu menolak Husam Musa dalam PRU13 ini. Putrajaya tidak perlu seorang pemimpin yang hanya pandai berlakon tetapi gagal melaksanakan tanggungjawab.


3 comments:

Anonymous said...

5 Mei, Husam bakal diaibkan oleh penjawat awam. Tumbanglah Husam Musa nnt..

Anonymous said...

Lakonan samada bagus atau tidak tu bergantung pada org yg melihatnya.

Kalau dah taksub tu, semua yg dibuat oleh PAS tu betul saja !!! Sampai pemimpin PAS dianggap maksum !!!

Dimanakah akal fikiran mereka ?
Yg pasti pengikut parti-parti telah lupa perintah ALLAH dalam Surah Al-Fath Ayat 29 -

[29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam)... hingga akhir ayat.

Anonymous said...

Insyallah BN akan menang selesa di mana sahaja. Kelantan juga BN akan dapat perintah balik..