About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 16, 2013

17 April 2013. Tarikh Ancaman Bagi Anwar Ibrahim. #GE13 #TolakPR



Umum ketahui, suasana PRU13 satu PRU yang amat getir bagi mana-mana pihak samada Barisan Nasional dan juga pembangkang.

PRU13 juga bakal menjadi PRU yang begitu warna warni apabila difahamkan kemungkinan besar mana-mana kawasan akan wujud pertandingan lebih daripada 2 penjuru.

Pasti tumpuan akan diberikan di mana Anwar Ibrahim bertanding. Lawan kepada Ketua Pembangkang ini hanyalah seorang blogger yang tidak tahu siapa identiti beliau.

Unik. Itulah PRU13 yang akan kita saksikan nanti. Mungkin ini adalah sejarah dunia. Pengamal media sosial bakal menentang Ketua Umum Pembangkang yang juga bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Setiap pihak pasti ada janji atau manifesto bagi meraih undi rakyat. Pembangkang telah umumkan manifesto bukan janji mereka. Tidak terlepas, PapaGomo juga ada manifesto beliau sendiri.

17 April 2013 jam 9.00 malam bertempat di Dataran Sri Perak, Perumahan Awam Sri Perak Bandar Baru Sentul akan berlansungnya pelancaran Manifesto oleh wakil calon kepada PapaGomo.

Mungkin kita tidak teruja dengan manifesto atau buku JingGay dari Papagomo ,tetapi pasti kita tidak sabar untuk tahu apa intipati dalam buku Jing Gay yang akan dilancarkan.

Difahamkan, buku Jing Gay tersebut sudah mula dicetak oleh pasukan Nadi Rakyat Malaysia untuk diedarkan pada malam pelancaran nanti.


1 comment:

Anonymous said...

Terbaik papagomo. In kal dgn bertanding aku faham papagomo ada forum untuk dedahkan or untuk minta pengundi permatang pauh tidak menyokong PR. Best betul. Sejarahkah PRU 13 aku dpt tengok keadaan mcm ini. Calon BN bekas ahli Pas pun menang juga orang akademik dan ada potensi utk menang. Hidup papagomo and BN di Permatang Pauh.